Jezelf helemaal gek maken

Hi ladies,

Vraag me niet waarom, maar ik dacht dat het 'leuk' was om nog eens een zwangerschapstest te doen bij 7.6 (met ochtendurine). Je raad het al.. het was geen knaltest, dus nu zit ik mezelf helemaal gek te maken. Heb een keer een vroege mk gehad en ben nu als de dood voor een missed abortion. Het was een Action test, heb deze al eens een keer gedaan en dat was ook geen knaller. Maargoed de controlestreep was ook niet echt bepaald paars ofzo. Daar komt nog eens bij dat ik echt beroerd ben geweest de afgelopen dagen en nu opeens niet meer. Ik heb dinsdag om 19.10 u mijn eerste echo, maar ik ben mijn hormonen niet de baas en ik ben bang dat de dagen nu als weken aan gaan voelen. Hebben jullie tips hoe ik hiermee om kan gaan? Mezelf voor m'n kop slaan heb ik al gedaan haha. Alvast bedankt!

Jezelf nog een keer voor je kop slaan, lekker kopje thee zetten en genieten van het zonnetje ;-) 
Ben nu 18 weken zwanger en jeetje wat waren die eerste weken killing! Voel je niks is het niet goed, voel je wel wat dan is het niet goed... Je snapt helemaal niks meer van je eigen lichaam!! 
Maak jezelf niet gek, het is al bijna dinsdag (nog maar twee nachtjes slapen) en hoe moeilijk het ook is, je hebt het niet in eigen hand (en de hormonen al helemaal niet) :-( 

Haha bedankt voor je reactie Babetje! De eerste weken zijn het ergst pffff! Maar er is altijd wel wat joh! Dan is de termijnecho spannend, dan weer de 20 weken echo, de bevalling, ga zo maar door..
En inderdaad wat je zegt, als je wel wat voelt is het vast niet goed en als je niks voelt vast ook niet. 
Hopelijk zijn die 2 nachtjes snel voorbij! 

poeh hey, waarom doe je jezelf dit aan!!!
Maar begrijp het wel hoor.
Nu nog even 2 daagjes afwachten tot de Echo.
Hoop dat je een prachtige echo hebt, met een heel mooi kloppend hartje!
Succes met wachten

Ik snap je wel! 
Mijn eerste 5! Testen waren zo licht dat ik er helemaal niks van geloofde.. 
Ik dacht gelijk nee joh, dit wordt niks.. En dan maar afwachten tot die 1e echo eindelijk komt... En wat duurt dat lang!! En dan ineens niks meer voelen.. Ik heb zelfs tegen mijn man gezegd dat hij ervan uit moest gaan dat t niet goed was, want ik voelde me weer 'normaal'. Op de echo een mooi bewegend vruchtje en niks aan de hand! 

Ook al weer je dat je jezelf niet gek moet maken, je doet het toch... Hormonen denk ik. Nog ff je echo is er voirdat je het weet! 

Heyy mamad

Erg herkenbaar. Ik heb donderdag  mijn eerste echo dan ben ik 8 weken  en 4 dagen.  Ook ik heb soms wel last van symtomen en soms niet wat me erg onzeker  maakt. Ook sochtends verdwijnt  mijn buik wat me nog onzekerder  maakt. En smiddags zet die weer op na mate ik eet. Dus het zijn mijn darmen. Google is mijn beste vriend op het moment maar om gek van te worden 

Ben ook echt als de dood dat ik dadelijk een lees vrucht zakje zie of geen hartje zie. Maja kan daar weinig aan veranderen  maar het idee dat je dan weer vanaf voor af aan enz moet beginnen
We kunnen helaas alleen maar afwachten  en hopen dat alles goed is
Succes dinsdag  bij je echo 

Zoo herkenbaar dit! Dit weekend een test gedaan. Direct positief. Kon het niet geloven want was er niet meer vanuit gegaan. Vorige menstruatie 3 dagen iets bloed verloren. Nu je het vraagt wellis wat anders dan normaal. Gisteren daarom nog 2 testen gedaan waaronder ook een Clear Blu. Die gaf aan Zwanger 2-3 weken. Vandaag weer een goedkopere variant gedaan en weer! 
Afgelopen week waren we nog bezig in de vruchtbare periode en gebruikte in een ovaluatie test.. die gaf aan dat ik zeer vruchtbaar was. Dat snap ik niet helemaal. Ik denk dus dat ik zwanger van van mijn vorige vruchtbaarheid in week 2/3 van januari. Kan het bijna niet geloven en lees en bedenk me ook alleen maar de negatieve dingen. Ook omdat je ze leest. Maak mezelf dan best gek. Wat als het mis gaat of een leeg zakje? Ik ga morgen bellen maar vrees dat ik nog even moet wachten. Gezien de clear Blu zal ik rond de 5 a 6 weken zitten als ik nu terug tel. Heb aan de andere kant wel zeurende pijn onder in de buik, onderlig en pijnlijke borsten. Meer dan voorheen. I hope so!! 
Kan iemand me helpen?
Iedereen heel veel succes! 

Terug
Bovenaan