Jippie, een erg herkenbaar boek voor een neuroot als mij (en jullie??)

Hoi Dames,

Heb een erg leuk boek uit de bieb gehaald. Met als titel ' dagboek van een maffe moeder in-spe', door Laura Wolf.
Errug herkenbaar. Zal een stukje citeren:

'Na mezelf  er een paar dagen van hebben geprobeerd te overtuigen dat ik een spiertje had verrekt, voedselvergiftiging had opgelopen, is het tijd om toe te geven dat mijn krampen veroorzaakt worden door de menstruatie.
Ik ben niet zwanger.
Wat compleet belachelijk is. Hoe kan ik nu niet zwanger zijn? Ik heb mijn menstruatie-cyclus bijgehouden. Een ovulatietest gebruikt. Mijn man gedwongen boxershorts te dragen!
En dan te bedenken dat ik twee weken geen alcohol heb gedronken zonder dat dit nodig was. Jaren de pil heb geslikt uit angst om zwanger te worden, had ik geweten dat het zo zou gaan had ik veel meer genoten van mijn studententijd....

Én ga zo maar door. Erg leuk en herkenbaar dus!
Lekker voor in de vakantie!!

Groetjes Ineke

Hey Ineke

Klinkt echt superherkenbaar ja!!! Toendertijd zat ik in de zenuwen als ik 1 dag overtijd was omdat ik de pil een keer vergeten was en moet je me nu zien.....pffff maarja ben nu 37 he?? Maakt misschien ook verschil. Maaaarrr, zie mijn stukje over de FM, heb toch een mooi groeiend eitje!!! (wordt trouwens weer tijd voor de paaseitje, die zijn zoooo lekkerrr!!)

X Costa

oh ja, veel leesplezier en citeer nog es wat vaker uit dit boek, is echt grappig!!!

Hoi,

We gaan eerst richting de kerstkransjes oke??
Hier komt nog een stukje hoor:

"Toen ik eindelijk thuis kwam, gooide ik mijn paraplu op de grond, schopte mijn schoenen uit en rende naar de badkamer zonder Stephen te begroeten. Misschien was het lomp, maar het was noodzakelijk. Het was al acht uur 's avonds en ter voorbereiding op mijn grote test had ik al sinds 12uur 's middags niet meer gepiest. Ik stond officieel op het punt om uit elkaar te barsten. Nog een paar minuten langer en de urine zou uit mijn oren komen spuiten.
Boven de wc hangend maakte ik koortsachtig het doosje open en was verbaasd te zien dat er maar 1 staafje in het doosje zat. In mijn haast had ik maar een doosje met maa 1 test erin gekocht! Ik vervloekte mijn slecht getimde zuinigheid. Maar goed, 1 staafje moest voldoende zijn.
Na een snelle blik op de instructies,toog ik onmiddelijk aan het werk. Ik plaste op mijn hand, op de vloer, op mijn linkervoet, terwijl het staafje met nietszeggend, droog als slecht gepermanent haar aanstaarde.
Ik legde het staafje voorzichtig op de rand achter de wc en ging naar de keuken waar ik alle aanwezige vloeistoffen tot mij nam.
Een uur later ging ik weer terug naar de badkamer, opgewonden en gespannen en nerveus. Misschien te nerveus want terwijl ik op mijn staafje plaste en probeerde om mijn hand, mijn voet, of welk lichaamsdeel dan ook, niet te doorweken, slaagde ik erin om de test in de wc-pot te laten vallen......

hahahaha

Groeten Ineke, zeg lekker niet hoe het afloopt.

Goh ineke, ik hou me aanbevolen voor meer van dat soort stukje. Af en toe tussendoor is erg leuk, nog leuker dan zelf lezen, vind ik zelf, zo heb je steeds iets om naar uit te kijken. Ik heb de chocola laten staan hoor, maar ben gezwicht voor een vette bigmac vanmiddag. Pfff, niet eens zwanger en nu al zo vraatzuchtig. Gelukkig ben ik door de drukte op het werk, wel lichter dan ik voor mijn zwangerschap was, kan even wat lijden.

Hoi,

Hoop dat de bigmac gesmaakt heeft, en je ervan hebt genoten!!! Zal voor morgen weer een nieuw stukje uitzoeken hoor! Is vast illegaal maar goed.
Een minpuntje in het boek is dat deze dame in de 3e ronde al zwanger werd.....

Tot morgen maar weer.

Groetjes Ineke

heeeej ladies

BIG MAC!!??? MMMMMMMMM of een cheese burger!! yummiieeeee!!! Sjeeee zeg wat een vetbekken zijn we eigenlijk he??
Hee dat was echt weer een súper stukkie!! Aaaaaaaaaaahh wel verder citeren hoor!!! Vind het echt leuk!! Ach ja ik werd in ronde 4 zwanger en waarschijnlijk omdat ik er ab-so-luut niet mee bezig was. Sindsdien wel grrrr.
Sjeeee die big mac blijft malen in mijn hoofd. Misschien.......ga...ik...          TOT ZOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!

X Costa

Hoi,

Zal morgen nog een stukje zoeken hoor.

Groetjes Ineke.

P.s. zie mijn stukje over wat ik nu weer gelezen heb....er komt een slipje op de markt waaraan je kan zien of je ovuleert of dat je menstruatie in aantocht is!!!!

Groeten Ineke (misschien ook nog met chocoladesmaak??)

Waahaha ik heb t gelezen!! Wat een stunt. Komt ie 1 april op de markt? Hij kost misschien nog wel 50 euro ook terwijl ik bij de zeeman slipjes koop voor 5 euro per setje van 3 hihi. Draag het liefst strings maar die broekjes met pijpjes zitten ook heerlijk dus als ze zulke maken ben ik er wel voor te vinden!!! Ja met choco smaak zou wel leuk zijn maar dan eet je je slip op? Of......nou ja in ieder geval het zou wel heel mooi zijn!!

X Costa

Terug
Bovenaan