Jippie, een erg herkenbaar boek voor een neuroot als mij (en jullie??)

Hai,

Hoop het toch zeker wel, wat lastig rekenen. Mijn eerste cyclus was 32 dagen. Toen dus al meteen zwanger en na mijn miskraam 33 dagen. We zijn nu dus begonnen op dag 13 (dag 10, 13, 15 en dus morgen dag 17). Moet dan zo ongeveer goed komen, met in het achterhoofd dat de zaadjes nog langer leven... Dus hopen dat het aan de planning niet zal liggen. Nog niet echt een cyclus waar je iets van opaan kunt. Volgens mijn terugrekening moet het in de maand dat ik zwanger ben geworden wel op dag 14 ofzo zijn gebeurd..... We wachten af...tot 15 augustus...
Heb mijn baarmoedermond nu regelmatig gevoeld maar weet niet precies wat ik moet voelen. Voelde vandaag wel weer anders dan gisteren.... kun je dus ook niet van opaan.
We zullen zien, zullen we samen zwanger worden?? Kunnen we gezellig verder beppen op het 'zwanger zijn', forum
Voor de andere dames we zullen jullie niet in de steek laten hoor! En andes gaan jullie lekker ook mee!!!

Knuffel Ineke

Wat dachten jullie ervan om met zijn alle "gewoon" zwanger te worden, en natuurlijk te blijven?? Kunnen we met zijn alle dat forum bestormen!! En dan af en toe hier nog eens kletsen. Toch? Klinkt allemaal wel heel erg goed!!

Ik heb me een beeld proberen te vormen van die broekjes, maar zou echt niet weten hoe dat dan zou gaan, maar klinkt wel erg leuk. Kunnen wij niet gewoon met onze drogisterij keten de broekjes hier in Nederland op de markt brengen dan?? Of misschien kunnen wij met al onze ideeen en wensen zoiets wel gaan bedenken, vragen we er heeeeeeeeeeel veel geld voor, en kunnen we zelf bedenken wat het broekje doet en in welke smaken ze aanwezig zullen zijn!!

Jullie zijn echt onwijs gek!! hihi. Maar vind het erg fijn om die rare stukjes te lezen door al het   verdriet door!! Helpt me echt overeind!!

knuffel Patricia

Hoi Patricia,

Als jij alvast contact opneemt met je drogisterij... kunnen we ondertussen mooi al onze colums in boekvorm uitbrengen. Weet zeker dat dit ook een gat in de markt zal zijn. Ook leuk voor in het tijdschrift ouders van nu... mag best wat meer aandacht besteeds worden aan de periode voor het zwanger zijn!! Maar wel leuk dat we hier op het forum kunnen komen. Alhoewel mijn vriendje dit wat minder vind. Heeft toch het idee dat ons prive-leven over de hele wereld te lezen is. Slik...weet iedereen nu dat ik zo'n neuroot ben? En zelf nog werk als psychiatrisch verpleegkundige ook??? Oeps.
Bij deze neem ik afscheid van jullie hoor....

Geintje natuurlijk, kan jullie niet missen hoor!!
Knuffel van Ineke

Terug
Bovenaan