Jippie, een erg herkenbaar boek voor een neuroot als mij (en jullie??)

Als ze maar geen geluidsignaal geven wanneer het zover is....
Misschien scheiden ze wel een bepaalde geur af die herkenbaar is voor de heren. Moet ik waarschijnlijk iets in de geur van droge worsten ofzo kopen..blegh. Inderdaad houdt vriendje niet zoveel van chocola dus die smaak moet maar niet.
Ben zeer benieuwd wat het gaat worden en wij hoeven er natuurlijk niet voor te betalen want wij gaan ze testen.... oh nee, ik niet want ik ben dan al van plan om al zwanger te zijn wanneer ze op de markt komen!!
Misschien werken ze ook wanneer de bevalling eraan zit te komen??
Ik zal nog even op zoek gaan naar een leuke anecdote uit moeder in-spe...

Tot zo
Kus Ineke

Hoi,

Ik heb de grappigste stukjes over zwanger worden al verteld helaas... heb nog een klein stukje kunnen vinden:

'terwijl ik een kom instant aardappelpuree zit te verslinden dubbel gebogen van menstruatiepijn, begin ik er behoorlijk genoeg van te krijgen dat we nog steeds geen kind hebben verwekt en kan bijna niet geloven dat onze volgende kans op 5 juli valt - midden en Stephens bedrijfsuitje!!! Als het in dit tempo doorgaat, zullen we eerder incontinentieluiers moeten kopen dan babyluiers.
En omdat Stephen blijft beweren dat mijn verwachting dat ik onmiddelijk zwange zal raken onrealistisch is en dat het waarschijnlijk we een paar maanden zal duren voordat we ons doel hebben bereikt, begin ik me af te vragen of hij wel echt achter ons plans taat. Want hoe langer het duurt, des te meer seks hij zal krijgen....

Tot zover weer..

Prettige dag vandaag.

Ineke

hahaha jij hebt echt veel humor, zoals je schrijft en dat is op dit moment onmisbaar voor mij. (griepje)
Die anecdote is weer helemaal klasse!! Maarja met 3 mnd al he? En dan al zo wanhopig? Jee ik dacht er niet eens aan die eerste maanden. Hee die dingen moeten geen geluid af gaan geven nee, zou ik me echt niet 'prettig'  bij voelen. Stel je voor....

Ook ik was eigenlijk al van plan om tegen die tijd zwanger te zijn maar dat gaat ons wel lukken joh!!

Ik heb nog 1 reep liggen maar voel me eigenlijk ziekjes en toch.....hij roept me gewoon....

Nee, ik ben sterk, ik ben sterk!!
(als een vaatdoek, ik ga eraan.....pfff)

X Costa

He costa,

Griep of niet er wordt zondag echt wel geklust hoor!!!
Ik baal hier ook een beetje. Vriendje is erg druk bezig met klussen in huis waardoor zijn hoofd niet zo naar sex staat, terwijl ik dus op knappen sta natuurlijk!! Hij zegt :"Ik ben geen sex-machine", ik :"Nee, lieverd, tuurlijk niet zo zie ik je ook niet hoor...". Maar stiekem doe ik dat toch wel een beetje zo van... geef mij wat van die zaadjes zodat ze hun werk kunnen doen....
Vind het ook niet leuk dat hij niet net zo neurotisch kan zijn als ik. Hij heeft zoiets van het komt vanzelf. nu zo werkt dat dus helaas niet zoals we weten.....
Wens me sterkte zodat ik vandaag toch mijn zin krijg!! Voel me net zo'n klein kind. Maar dat mag af en toe best toch????
Heb ook al geen chocola meer in huis... heb net zo'n gezonde muesli koek gehad. Eerlijk gezegd ook wel lekker maar het is geen chocola natuurlijk!

Later
Ineke

ok, ik zie jou dus in mijn verbeelding als volgt: met je armen over elkaar, gezicht naar beneden met droevige ogen die omhoog kijken en als mannetje dan zegt: zucht, neeeeee nu niet, dan ga jij gewoon stampvoeten!!!!! YESS!! Dat moet helpen!!!
Heb je al je meest verleidelijke lingerie geprobeerd? Kort rokkie en van alles laten vallen??? Pfff wat hebben we nog meer??????

Ja, gelukkig is mijn vriendje allang blij als ie weer es mag (mag niet klagen trouwens!!!!!)
maar soms baalt ie er ook van hoor, dat zegt ie niet maar merk het wel!!! Maar hij staat er voor 100% achter, wil erg graag een kindje dus neemt alles voor lief . Lucky me.....

Misschien moet je m es lekker masseren??????
Nou als ik er nog meer weet, je hoort ze wel!! hahaha

X Costa

Hoi,

Misschien ook een goede tip: Natuurlijk gaat hij lekker douchen na al dat klussen. Stel hem voor om hem eens lekker in te zepen. Lekker erbij gaan staan (moet je geen krappe douche hebben) en de rest volgt vanzelf! (waarschijnlijk) Deze lukt hier nog wel eens.

Groetjes, Kat

He Dames,

Het is allemaal goedgekomen hoor gisterenavond....
hahahahaha. Heerlijk geslapen daarna. Vanmiddag weer werken, 7 dagen zucht.... maar goed. Nog even doorzetten tot de vakantie.
Jullie allemaal ook een prettig weekend.

Knuffel Ineke

Terug
Bovenaan