Jippie zwanger na 4 miskramen en ook nog eens bijna 37 jaar

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ben bijna 8 weken zwanger en eigenlijk wel bang voor een miskraam het zit toch in je achterhoofd.
Ben bijna de hele dag misselijk. Wie heeft een tip voor mij?
Hebben mensen ervaringen over zwanger zijn met 37 jaar en welke stappen moet je ondernemen

Groeten Wendie

zoiezo zou ik alvast een termijnecho laten maken om te bepalen hoever je precies bent en dan een (als je wilt) een nekplooimeting laten doen met 12 weken (die moet perse met 12-13 weken) en daarna moet je met je VK overleggen wat er nog allemaal voor opties zijn...

In elk geval gefeliciteerd PROBEER te genieten ondanks je onzekerheid en beloon jezelf elke week met iets kleins ofzo (paar sokjes   e.d.)

Hoi, hoi

Leuk dat je zo snel gereageert hebt.
Ik zal mijn gynegoloog morgen even bellen
Alvast bedankt voor je raad

Groeten Wendie

Hoi Wendie,

Ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap! Duimen dat alles nu wel goed gaat.

Probeer lekker te genieten, ik denk maar altijd, zolang ik misselijk ben gaat het goed daarbinnen.

Gauw naar de gynae.

Groetjes,

Vanessa

Hoi Wendie,

Gefeliciteerd! Ook ik ben acht weken en... 42! En heb nog geen kinderen, dus... Mijn advies: goed onder controle blijven. Ik kon vanwege mijn leeftijd en voorgeschiedenis direct in het ziekenhuis terecht. We krijgen volgende week de twee echo. Spannend! Enne bij twijfel: vooral op je strepen staan! Zo wilde ik vorige week een afspraak bij gyn. Dat kon eigenlijk niet.  Maar  uiteindelijk  konden we toch de volgende dag  komen.  

Veel succes en groetjes Jet

Oh ja Wendie,

Jij bent dus ook zo misselijk? Volgens mij ben ik dagelijks 22 uur misselijk en beroerd! Ik heb van de gyn Emesafene zetpillen voorgeschreven gekregen. Misschien een tip voor jou?
Wilde ze eerst niet nemen, want je kunt er moe en geprikkeld door raken. Tja en ik heb op het ogenblik al zo'n grillige humeur.  Maar vannacht was ik zo beroerd en misselijk dat ik besloten heb de zetpillen toch te nemen. Heb er een vannacht genomen en het ging redelijk vandaag.
Het is een kuur van ca. 10 dagen, ben benieuwd.
Groetjes Jet

Gefeliciteerd!

Geniet ervan. Als je bij de gyn. bent verteld die wel alles mbt mogelijke testen als je dat zou willen. Gezien je leeftijd adviseren ze dat om wel te doen. De keuze blijft altijd aan jullie zelf.

de testen kunnen maar bepaalde periode dus daar moet je wel even op letten. en verder is het volgens mij niet veel anders of je nu 30 of 40 zou zijn.

Hoi Wendie,
Gefeliciteerd!! Je bent gelukkig niet de enige voor wie we op toch soort van latere leeftijd een eerste kindje krijgen! Ook ik (36 jr) krijg na 3 miskramen hoop ik nu echt mijn eerste kindje. allemaal reuze spannend. Ook wij gaan diverse testen doen, maar dat kan pas over een paar weken. De stand is nu 7 wk 3 dg, en het hartje klopte gister heb ik gezien. We zijn er enorm blij mee!! maar hopen dat het tot iets heel moois mag uitgroeien! Ook voor jou!!
Grtjs Paddy

Terug
Bovenaan