A
Anoniem
Guest
quote: TetjeS reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 19:23:04&apos
);
Oh ja Wendie,
Jij bent dus ook zo misselijk? Volgens mij ben ik dagelijks 22 uur misselijk en beroerd! Ik heb van de gyn Emesafene zetpillen voorgeschreven gekregen. Misschien een tip voor jou?
Wilde ze eerst niet nemen, want je kunt er moe en geprikkeld door raken. Tja en ik heb op het ogenblik al zo'n grillige humeur. Maar vannacht was ik zo beroerd en misselijk dat ik besloten heb de zetpillen toch te nemen. Heb er een vannacht genomen en het ging redelijk vandaag.
Het is een kuur van ca. 10 dagen, ben benieuwd.
Groetjes Jet
Hoi Hoi,
Dank je voor de tip ga het vragen aan mijn gynecoloog,
Ik heb de eerste termijnecho op 25 juni.
Hoe gaat het verder met jou?
Hopelijk houden we contact zou ik wel erg leuk vinden
Nou tot horens
Groeten van Wendie
Oh ja Wendie,
Jij bent dus ook zo misselijk? Volgens mij ben ik dagelijks 22 uur misselijk en beroerd! Ik heb van de gyn Emesafene zetpillen voorgeschreven gekregen. Misschien een tip voor jou?
Wilde ze eerst niet nemen, want je kunt er moe en geprikkeld door raken. Tja en ik heb op het ogenblik al zo'n grillige humeur. Maar vannacht was ik zo beroerd en misselijk dat ik besloten heb de zetpillen toch te nemen. Heb er een vannacht genomen en het ging redelijk vandaag.
Het is een kuur van ca. 10 dagen, ben benieuwd.
Groetjes Jet
Hoi Hoi,
Dank je voor de tip ga het vragen aan mijn gynecoloog,
Ik heb de eerste termijnecho op 25 juni.
Hoe gaat het verder met jou?
Hopelijk houden we contact zou ik wel erg leuk vinden
Nou tot horens
Groeten van Wendie