A
Anoniem
Guest
quote: TetjeS reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2007 20:02:41&apos
);
Hoi Wendie,
Daar ben ik weer! Hoe is het met jou? Zo zie je maar ieder heeft zijn eigen reden om op latere leeftijd zwanger te raken! Wat zul je blij zijn! Mijn reden: ik ben pas vorige jaar Mr Right tegen gekomen! Heb op het gebied van relaties al heel wat tegenslagen moeten verwerken. Precies een jaar geleden dacht ik dat het nooit meer voor mij weggelegd zou zijn. Zo zie je maar!
Hoe voel jij je? Ben je nog misselijk? Ik doe de laatste tijd heeeelemaal niets meer behalve de noodzakelijke dingen: werken, huis schoonmaken en eten. Daarnaast: beroerd voelen, misselijk en heeeel moe! Omdat ik het nog niet aan iedereen wil vertellen, zullen vele mensen in mijn omgeving wel denken: waar is ze toch???
Groetjes van Jet
Hoi Jet,
Jah de mensen zullen wel denken waar heeft zij last van.
Geen zin meer in winkelen door mijn misselijkheid.
En alleen maar de dingen doen die echt moeten ik kom er niet aan toe.
Dus jij kent Mister Right nog maar een jaar.
Wat Gaaf
Ik ben op 16 maart getrouwd me mijn Mister Right ik ken hem ook een jaar.
Dorien is uit mijn vorige relatie.
Ik ben nooit met hem getrouwd geweest hij is alcoholist.
Dus ook wel veel meegemaakt.
Maar ben nu super gelukkig, had het nooit verwacht.
Uit welk deel van het land kom je
En wanneer ben je precies uitgerekent.
(belangstelling'
Nou ik hoor je wel
O ja ik heb tabletjes voor de misselijkheid gekregen
Groetjes van Mij
Hoi Wendie,
Daar ben ik weer! Hoe is het met jou? Zo zie je maar ieder heeft zijn eigen reden om op latere leeftijd zwanger te raken! Wat zul je blij zijn! Mijn reden: ik ben pas vorige jaar Mr Right tegen gekomen! Heb op het gebied van relaties al heel wat tegenslagen moeten verwerken. Precies een jaar geleden dacht ik dat het nooit meer voor mij weggelegd zou zijn. Zo zie je maar!
Hoe voel jij je? Ben je nog misselijk? Ik doe de laatste tijd heeeelemaal niets meer behalve de noodzakelijke dingen: werken, huis schoonmaken en eten. Daarnaast: beroerd voelen, misselijk en heeeel moe! Omdat ik het nog niet aan iedereen wil vertellen, zullen vele mensen in mijn omgeving wel denken: waar is ze toch???
Groetjes van Jet
Hoi Jet,
Jah de mensen zullen wel denken waar heeft zij last van.
Geen zin meer in winkelen door mijn misselijkheid.
En alleen maar de dingen doen die echt moeten ik kom er niet aan toe.
Dus jij kent Mister Right nog maar een jaar.
Wat Gaaf
Ik ben op 16 maart getrouwd me mijn Mister Right ik ken hem ook een jaar.
Dorien is uit mijn vorige relatie.
Ik ben nooit met hem getrouwd geweest hij is alcoholist.
Dus ook wel veel meegemaakt.
Maar ben nu super gelukkig, had het nooit verwacht.
Uit welk deel van het land kom je
En wanneer ben je precies uitgerekent.
(belangstelling'
Nou ik hoor je wel
O ja ik heb tabletjes voor de misselijkheid gekregen
Groetjes van Mij