Jippie zwanger na 4 miskramen en ook nog eens bijna 37 jaar

quote: TetjeS reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2007 20:02:41'));

Hoi Wendie,

Daar ben ik weer! Hoe is het met jou? Zo zie je maar ieder heeft zijn eigen reden om op latere  leeftijd zwanger te raken! Wat zul je blij zijn! Mijn reden: ik ben pas vorige jaar  Mr Right tegen gekomen! Heb op het gebied van relaties al heel wat tegenslagen moeten verwerken. Precies een jaar geleden dacht ik dat het nooit meer voor mij weggelegd zou zijn. Zo zie je maar!
Hoe voel jij je? Ben je nog misselijk? Ik doe de laatste tijd heeeelemaal niets meer  behalve de noodzakelijke dingen: werken, huis schoonmaken en eten. Daarnaast: beroerd voelen, misselijk en heeeel moe! Omdat ik het nog niet aan iedereen wil vertellen, zullen vele mensen in mijn omgeving wel denken: waar is ze toch???

Groetjes van Jet

Hoi Jet,

Jah de mensen zullen wel denken waar heeft zij last van.
Geen zin meer in winkelen door mijn misselijkheid.
En alleen maar de dingen doen die echt moeten ik kom er niet aan toe.
Dus jij kent Mister Right nog maar een jaar.
Wat Gaaf
Ik ben op 16 maart getrouwd me mijn Mister Right ik ken hem ook een jaar.
Dorien is uit mijn vorige relatie.
Ik ben nooit met hem getrouwd geweest hij is alcoholist.
Dus ook wel veel meegemaakt.
Maar ben nu super gelukkig, had het nooit verwacht.
Uit welk deel van het land kom je
En wanneer ben je precies uitgerekent.
(belangstelling'
Nou ik hoor je wel
O ja ik heb tabletjes voor de misselijkheid gekregen

Groetjes van Mij

Hier de felicitaties van ook een "oudere" zwangere!! Geweldig nieuws.
Ik hoop voor je dat alles goed gaat.
Geniet er lekker van!!

Liefs Noelie (36jr)

Hallo Piruwietje

Allereerst van harte gefeliciteerd !!!
ben zelf bijna 37 en nu zwanger van de 1ste na 3 miskramen. Kreeg in november te horen dat ik geen kinderen meer kon krijgen , ben een aantal jaren geleden 2x geopereerd aan kanker in mijn eierstok ,maar was helemaal schoon. En wat denk je maand later ben ik zwanger.
Het zet je wereld op zijn kop.
Ik ken je onzekerheid en na mijn 20 weken echo ben ik pas echt gaan genieten van de zwangerschap . Inmiddels ben ik er bijna, nog 9 weekjes te gaan.
En wat die misselijkheid betreft , neem 's avonds een cracker mee naar bed en voor je opstaat eet deze op en blijf nog een half uurtje liggen .
Mij heeft het goed geholpen.
Geniet ervan.

Terug
Bovenaan