Joehoe, eindelijk onze eigen plek!

A

Anoniem

Guest

Hey ladies,

voor de netheid zal ik mij nog even opnieuw voorstellen!
Ik ben Gaby, 28 jaar en  we hebben al een dochter van bijna 14 maanden.
Mijn hubbie en ik zijn 7 jaar samen en we wonen in Overijssel.
28 Uur per week werk ik en mijn man hoopt per  april ook ouderschapsverlof op te kunnen nemen.
We zijn super trots op onze dochter, het is een heerlijke lachebek.
Over de tweede zwangerschap ben ik een stuk onzekerder en ik ben dan ook blij dat we morgen vroeg eindelijk naar de vk kunnen.
Gezellig om hier te kletsen met iedereen!

4 Augustus zijn we (als het goed is) uitgerekend. Onze dochter was 14 dgn te laat, dus we houden met alles rekening.

Grappig; mijn vader is op 22 augustus geboren en mijn schoonvader op 18 augustus.

Ben erg nieuwsgierig hoe het met jullie allemaal gaat!

Groetjes Gaby

Hallo,

Ja fijn dat het zo is ingedeeld, is een stuk overzichtelijker.

Ik zal mij ook even voorstellen.
Mijn naam geef ik liever niet, ben 28 jaar en werk niet door de gevolgen van
een ongeluk in 2005. Ondanks mijn lichamelijke beperkingen
hebben we toch besloten dat ons leven doorgaat en dat daarbij ruimte is voor een kleintje. 7 augustus zijn we uitgerekend en aankomende maandag 12 januari heb ik met ruim 10 weken een echo. Spannende tijd vinden jullie ook niet?

Liefs

hoihoi

Nou nu er eindelijk een augustus 2009 forum zal ik mij
ook eens voorstellen.
Ik ben Bianca kom uit Overijssel en heb een zoontje van
ruim 2 jaar.
Dit is mijn 4de zwangerschap en ben 1 augustus uitgeteld.

groetjes
Bianca mv Lorenzo en 10.4 wkn zwanger.

Ik zou me ook even voorstellen.
Ik ben suno, ben 29 jaar en ben mama van een zoontje Noah  van 9 maanden.
Ik ben een thuisblijf mama. Ik ben getrouwd met mijn lieve mannetje.
Wij verwachten 08 augustus onze tweede wonder.
En dat als Gaby, vind ik de zwangerschap veel spannender.

Groetjes

Ook ik zal me even voorstellen.
Ik ben "Sam" 26 jaar en woon in Brabant. Heb al een zoontje van 16 mnd en ben nu ong 7 wk zwanger. Rond 28 aug ben ik uitgeteld en heb gisteren mijn eerste echo gehad met een mooi kloppend hartje! Over 3 wk krijg ik een nieuwe echo om de uitgerekende datum vast te stellen.

Hoi hoi
Ik ben Daniela (daan) 31 jaar en kom zo als meererderen hier uit overijssel
Ik ben trotse mama van Vera (14-6-07) en op 14-8 uitgerekend.
Ik vind deze zwangerschap veel en veel zwaarder dan de 1e. Ook omdat ik nu van 's ochtends vroeg, tot 's avonds laat beroerd ben.
20 januari hebben we onze eerste echo.
Net is moeders voor moeders geweest en mijn eerste plasje zit al in de groene stinkbus ;-)

groetjes daan

Hé hoi allemaal!

Hier op het officiële, en inderdaad een stuk handiger forum,  zal ik mij nog een keer voorstellen:

Ik ben  de mama van Max (bijna 3jaar), 20 jaar,  voor de 2e keer zwanger van ik denk zelf een meisje! Misschien krijg ik er een ander gevoel bij wanneer we op 5 februari de eerste echo krijgen.
Aanstaande donderdag (15jan.) hebben mijn vriend en ik een afspraak bij de gynaecoloog. We zullen dan een gesprek hebben over erfelijkheidsonderzoek naar de unieke spierziekte  waarvan mijn vriend drager kan zijn, er wordt dan bloed bij hem geprikt voor het bekijken van zijn DNA/genen.
Zijn ouders zijn allebei drager en dat heeft hun veel verdriet bezorgd!
Ons kindje zal de ziekte nooit krijgen (de kans dat ik drager ben is heel erg minimaal), hoogstens drager van het gen zijn.

Ik hoop stiekem dat we  die  afspraak  snel een echo krijgen om de zwangerschapsduur te bepalen. Ik hoop zó dat alles goed is!!! Niet dat ik het gevoel heb dat het niet goed zit.

I'll let you know. Greets!!

Hallo aankomende moeders!

Ik zal me ook nog even voorstellen. Ik ben 31 jaar en zwanger van de tweede. Mijn zoontje is nu 19 maanden en ben op 27 augustus uitgerekend van de tweede. Mijn zoontje heeft net nu besloten dat hij voortaan in bed bij mama wil slapen en ik zie dat niet zo zitten. Ik heb mijn rust nu hard nodig, ben onwijs moe....en misselijk... Maar ja, afleren heeft tijd nodig he?!

Ik ben dus nu 7 weken zwanger, wel raar weer hoor. En de tijd gaat weer zo langzaam! Die eerste 12 weken, vind ik helemaal niets aan. Ben blij als de echo het allemaal wat duidelijker maakt en je het aan mensen kan vertellen!

Succes allemaal de komende maanden!

Groetjes Mammaloes

Terug
Bovenaan