Hallo allemaal!
Mag ik ook meeschrijven? Ik weet sinds woensdag dat ik me ook een (trotse!) augustusmama mag noemen! Ik ben 25 augustus uitgerekend van ons eerste kindje. Ben dus nog maar iets meer dan 7 weken op weg, maar heb het hartje al zien kloppen!
Omdat ik na het stoppen met de pil niet ongesteld werd, ben ik bij de gynaecoloog beland. Na een groot gedeelte van 2008 diverse onderzoeken, hormoonkuren, monitoren van mijn cyclus via inwendige echo's was de diagnose dat ik uit mijzelf geen cyclus (groei van een eitje en eisprong) heb, en bovendien agressief baarmoederslijm (4 negatieve samenlevingstesten). In overleg met de arts zouden wij deze maand beginnen met IUI. Vanwege onze vakantie en de feestdagen hebben wij november en december als rustmaanden gehouden voor wat betreft de medicijnen en het hele "ziekenhuisgedoe".
Woensdag moesten we naar het ziekenhuis voor de IUI-instructie. Na de instructie moest ik urine inleveren omdat je natuurlijk niet met al die medicijnen mag beginnen als je zwanger bent. Ik had er natuurlijk helemaal niet op gerekend dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar bleek dus wel zo!! Het besef begint beetje bij beetje te komen. Het is dat ik het hartje heb zien kloppen en hier de echofoto heb liggen, anders zou ik denken dat ik het allemaal gedroomd heb!
Jullie ook allemaal gefeliciteerd!!