Joehoe, eindelijk onze eigen plek!

Dag dames,

Vanmorgen bij de vk geweest en alles was gelukkig goed.
We zijn alleen iets minder ver in de zwangerschap dan gedacht, namelijk 9 weken e 2 dagen. Ik dacht zelf 10,5 week.
De 11e verwachten we de kleine spruit.
Het was echt een geruststeling om het hartje te zien koppen!

Groetjes Gaby

hallo allemaal
eindelijk het echte forum gedeelte, zal me zelf ook even netjes voorstellen
ik ben tanja 26 jaar woon en werk in zeeland  en in ronde 10 zijn we na 2 miskramen dan in blijde verwachting van ons eerste  ukkie met 6,5 en 9,5 week al een echo bij gyn gehad en alles ziet er geweldig uit dus we beginnen al wat geruster te worden het genieten gaat beginnen als alles goed is verwachten we de kleine 2a3 augustus. iedereen heel veel zwangerschaps plezier lekker genieten en dat er in augustus maar gezonde kindjes geboren mogen worden groeten midori

Leuk, ons eigen plekje!

Ook ik zal me even voorstellen.Mijn naam is danique en ik ben 27 jaar, samen met mijn vriend woon ik in een heerlijk huisje in Brabant. Na de 6e ronde ben ik zwanger geworden en op de eerste echo (met 8 weken) zagen we een hartje kloppen: we zijn helemaal gelukkig! De verloskundige gaf aan dat we het al aan iedereen konden vertellen omdat de meeste miskramen bij de eerste echo bekend worden, dus dit hebben we ook gedaan. De families en beste vrienden zijn op de hoogte, nu merk ik dat het ook steeds meer gaan leven  en ik er steeds meer van kan gaan genieten!
Naast het feit dat ik erg moe ben en pijnlijke borsten heb mag ik niet klagen, wel ben ik al wat aangekomen maar volgens mij is dit niet erg gebruikelijk (kerstkilo's?),normaal heb ik een heel constant gewicht. Zijn er andere meiden die al met 9 weken wat zijn aagekomen?
Nu werk ik 32 uur per week maar wil na de bevalling 24 uur per week gaan werken, mijn vriend blijft fulltime werken. Spannend hoe het allemaal gaat lopen.Ben benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes! Daan

@ Daan26:   Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu 7 weken zwanger (28ste uitgerekend) en ben al 2kg aangekomen. Ik heb normaal ook een constant gewicht en kom nooit aan, alleen wanneer ik zwanger ben! Dit is mijn tweede zwangerschap, vandaar.
Veel plezier op dit forum :)
Groetjes!

hoi allemaal,

ik zat eerst op het juli 2009-forum, maar na mijn eerste echo  op 7 jan, bleek dat ik minder ver was dan wij zelf dachten.
Ik ben nu uitgerekend op 11 augustus en ben nu 9w3d zwanger. Zelf dachten wij 11w1d.... vandaar dat ik 19 jan een tweede echo krijg, om te kijken wat nu de echte datum gaat worden! Dat is dan wel weer leuk, een tweede echo. Vond de eerste keer al zo bijzonder, het hartje dat zo snel klopt en vooral: 'het' bewoon al!

ohja, dit wordt mijn eerste kindje!

liefs Eefje

Hoi Gaby

Hier nog een Gaby hahaha heb een zoontje van bijna 16 mnd. Ik ben 24 jaar en me hubbie 27 we zijn 1,5 jaar getrouwd. En als het goed is 18 augustus uitgerekend staat nog niet vast want ik dacht eerst 8 augustus maar bij de laatste echo was ik 6 weken en 2 dgn en dat kwam uit op 18 augustus maar ze konden zo vroeg nog niet goed meten.

Ik ben erg onzeker omdat ik 5 augustus en 1 november miskramen heb gehad   dus het is allemaal spannend voor ons.

Vandaag heb ik een intake bij de vk en volgende week vrijdag een termijn echo ik hoop zo dat het nu goed blijft gaan.

Heb wel noggoed last van kwaaltjes en vooral van me darmen maar we hebben nu goed gevoel erover.

Liefs
Gaby

Ik was bij me zoontje trouwens langer zwanger dan ik dacht en met 39,1 week bevallen   om ook nog even te melden.

Gabrielle wat fijn dat je goeie echo had ( mijn volledige naam is ook Gabrielle grappig)

Hallo!

Ook ik ben een augustusmama, 26 augustus ben ik uitgerekend van mijn tweede kindje! Ik ben heel erg benieuwd hoe deze zwangerschap gaat verlopen. M'n eerste zwangerschap verliep vlekkeloos. Dus ik wacht af....

Ik zal even wat over mezelf vertellen, ik ben lerares Duits op het voortgezet onderwijs. Werk drie dagen in de week, wat precies genoeg is met die pubers!
Ik ben getrouwd met Stephan en we hebben een zoontje, Thijmen.
Hij wordt in april 3 jaar oud. Thijmen heeft afgelopen maandag een operatie gehad, omdat hij aan zijn linkerhand een dubbel duimpje had. Dat is operatief verwijderd, daar hebben we behoorlijk wat stress van gehad. Maar het ergste is nu voorbij en we zijn weer lekker thuis.

Groetjes van Hanneke

Terug
Bovenaan