Joehoe: halfjaar bv!! Nog meer enthousiaste bv-moeders?

Hallo allemaal!

Ik ben trotst op mijn dochter en mijzelf. Ik geef namelijk sinds vandaag een halfjaar borstvoeding. Dat had ik helemaal niet verwacht! Ik was van plan om in ieder geval een kwartaal borstvoeding te geven, maar toen begon het pas een beetje te lopen. Nu na een halfjaar ben ik helemaal enthousiast geworden. Ik wil nu minstens een jaar borstvoeding gaan geven!!

Zijn er nog meer moeders die zo enthousiast zijn over iets langer borstvoeding geven?

hoi

zelf heb ik 14 volledig BV gegeven en met 24 weken was ik compleet over op flesvoeding, zelf had ik het graag langer gedaan maar door stress over het weer gaan werken is de BV terug gelopen.
ik vind het mooi dat je het nog altijd doet, ik had het zelf ook graag gedaan tot een half jaar (en als dat goed zou gaan zou ik waarschijnlijk ook doorgaan tot 1 jaar haha)

geen vergelijkend verhaal maar we een compliment voor je

Groetjes Veronique mv Daniëlle (morgen alweer 8 mnd)

Hi,
Ik geef ook borstvoeding, mijn meisje is bijna vijf maanden.
Ik heb ook nog geen idee wanneer we stoppen, nu is het nog kei gezellig, gisteren heb ik haar een flesje gegeven, met m'n eigen melk natuurlijk, had gewerkt en had nog een beetje in de koeling staan en wilde weten hoe het voelde om haar een flesje te geven.
Eigenlijk heel raar, gewoon lekker live voeden is veel beter, althans voor mij dan toch.
Ik wil ook gewoon heel lang doorgaan, vind het kei gezellig en Lynn ook, we hebben eigenlijk bijna altijd de grootste lol, even poeppauze en lachpauze, ja en bijten doet ze ook, gelukkig nog zonder tanden.
Super super super.
X

Joepie ik doe ook nog volop mee!!!!! Britt was de 23e een half jaar.
Bij de oudste heb ik het 5 mnd volledig volgehouden en daarna alleen de ochtenden.
Nu geef ik, naast de bijvoeding, dus alleen nog bv. Ondanks 2 tanden. 3 keer heel hard AUW roepen en mevrouw bijt niet meer........
Ik ga gewoon door en zie wel wanneer ik stop. Mijn gedachten was als is de 12 wk maar gehad heb zie ik het wel, toen wou ik door voor het half jaar en nu.....we zien wel.

Ondanks tegenslagen vind ik dit erg knap van mezelf. Met 2 a 3 mnd liep de voeding door stress enorm terug, mijn meissie was maar 170 gr gegroeid in 4 week.
Ben toen op ''vreet''' dieet gegaan. En om de 2 uur voeden. Alles loopt weer als een gek.
Ik lek soms zelfs nog......aaaaaahhhhh na 4 uur beginnen ze weer te trekken en te lekken (niet altijd, maar regelmatig)

Dames we mogen lekker trots op onszelf zijn. Mijn man vind het alleen jammer dat hij nu de fles niet kan geven (die wil ze echt niet)
Maar aan de andere kant.......hij hoeft er nooit uit......

gr diana

Meiden petje af voor jullie hoor. Ik vind het een prestatie!
Zelf kon ik na 4 weken niet meer, m'n lichaam was op, geestelijk ging het minder dus dat was de reden om ermee te stoppen, gelukkig heb ik hem 4 weken bv mee kunnen geven en op de fles gaat het gelukkig ook goed.

Nogmaals meiden

Gr Pauline

Joehoe, hier nog een.
Anne wordt de 28e een half jaar en ze is ook nog
steeds aan de bv. Toevallig zei ik gisteren nog tegen m'n
mannetje , zo toch weer een half jaar gelukt. En we gaan ook
zeker nog even door. De oudste twee kregen 9 en 11
maanden bv. Konden gelijk van de bv naar de beker.
Super.
Goed van jullie!!!!!!
En we gaan nog lekker even door.
Corine

Van Harte Gefeliciteerd!!!! super gedaan en ga zo door!

12 maart zijn wij een halfjaar een bv-team!! en ook wij gaan zeker op voor een jaar!

you go grrrl.

mama van Rêve

Gefeliciteerd!!
Ik ben al weer bijna 7 maand bezig met de bv. Nooit gedacht het zolang vol te houden, maar het gaat zo makkelijk. Tja waarom dan niet. Inmiddels gaat ze ook steeds beter normaal eten dus minder uit de borst drinken. Heb alleen nog steeds niet bedacht wanneer ik ermee ga stoppen...bij tandjes? Of als gewoon omdat ze 9 maand is ofzo??? Ik weet nog niet. Lijkt me wel raar om een kind van 1 jaar aan de borst te hebben....maar ja aan de andere kant je went er gelijdelijk aan.

Terug
Bovenaan