Joehoe: halfjaar bv!! Nog meer enthousiaste bv-moeders?

Hoi hoi,

Goed bezig dames,Tess wordt 22 maart een half jaar en krijgt ook nog steeds bv.Ik wist van te voren ook niet hoelang ik het zou gaan geven,maar ik vind het helemaal geweldig en wil gewoon nog doorgaan en ik hoop dat we 1 jaar gaan halen.We hebben ook onze eigen onderonsjes onder het voeden....zoooooooo leuk....

Groetjes Kitty en Tess.

Hallo,
Gelukkig nog meer meiden die nog bv geven. Wij zijn eergisteren precies 7 maanden bezig, en ook bij mij gaat het vanaf de derde maand vanzelf, heerlijk, ik geniet er nog steeds elke keer van. Bij mijn oudste heb ik het 14 maanden gedaan, op het laatst alleen nog ochtend en avond en het gaat echt vanzelf. Of ik het nu weer zo lang vol hou,   ik ben eigenlijk niet de maanden aan het tellen dus we zien het wel. Hou vol allemaal en blijf genieten.
groetjes,
Lia

Hoi
Mark krijgt ook nog steeds bv.   Hij is nu 7 mnd en 1 week.   Het gaat bij ons ook nog steeds heel goed, en hoop het ook nog wel een tijdje vol te houden.   Hij hoeft ook geen andere melk, dus ik heb ook geen keus!!!   Soms wordt ik wel wat moe van het snachts voeden...    meestal komt hij dan 1 keer, maar het gebeurt ook weleens 2 keer.   Hoe is dat bij jullie??   En eten jullie kindjes bambix ofzo??    Mark vindt dat maar niks, terwijl hij z'n prakje en fruithapje heerlijk vindt.

Groetjes Liesbeth mv Mark (20-7-06)

Mirthe krijgt geen pap...alleen borst, fruit en een avondprakje. Van rijstebloem kreeg ze altijd erg last `van der buik en daarbij zeggen ze dat de bv ook zich aanpast ....dus vind het wel goed zo.

Hoi...

Echt super hoor van jullie.
Ik wou dat ik het nog gaf ,mis het vaak nog wel!
Dawin wilde vanaf 3 maanden geen bv meer , hij wilde alleen nog maar de fles, kwam ook omdat het ineens hel snel terug liep bij mij..
Ik mis het soms heel erg dan denk ik kon ik je nog maar zelf voeden gewoon het gevoel van het zo dichtbij je en zelf doen hebben, maar helaas!
Geniet er daarom maar heel veel van voor je het weet mis je het1

liefs bianca

Ik ben een enorme enthousiasteling, maar na 6 maanden vind ik het mooi geweest. Heb er veel moeite voor gedaan, en ben blij dat ik het heb kunnen volhouden. Over twee weken ga ik afbouwen.
Liefs Phira

Hoi hoi, hier nog eentje die het maandag een half jaar heeft volgehouden!! Ondanks 2,5maand fulltime kolven! En ben ook nog niet van plan te stoppen. Ik zie wel... wanneer ik het niet meer leuk vind of als mijn meiske niet meer wil, dan zal ik stoppen. Tot 2 jaar heeft het nog steeds voordelen om bv te geven. We zien wel! Vanaf maandag gaan we dus ook Rapleyen. Lijkt me erg leuk, verheug me er erg op. We hebben haar nu wel aan eens aan verschillende dingen laten likken, en ze vind tot nu toe alles lekker en gaat ook huilen als je het weer voor haar mondje weghaalt. Tot nu toe heeft ze dus alleen aan een paar dingen als een poesje "gelikt". Op naar het echte werk maandag!
Dames, petje af ook voor jullie! Tis niet altijd even makkelijk, maar wel hééél gezond!
Groetjes!!

Ik heb ook een half jaar gegeven. Na 5.5 maand ben ik begonnen met afbouwen (van 4 naar 3 voedingen). Met 6.5 maand was volledig over op poeder. Ze vindt het allemaal best, mist het echt niet en vindt het ook niet minder lekker.

Ik ben blij d'r van af te zijn. Dat 'intieme' gevoel had ik niet zo, 't was wel gezellig, maar ik zag het toch voornamelijk als een taakje, een verantwoordelijkheid (en ik hoefde er niet eens wat voor te laten want ik dronk bijv toch al nooit alcohol). Ik werd gewoon zo moe van al die melk productie.

Trots dat ik het volgehouden heb, maar ook blij dat ik er vanaf ben!

Barbara
Mirne is nu 7.5 maand

Terug
Bovenaan