Joehoe: halfjaar bv!! Nog meer enthousiaste bv-moeders?

ik ben er mee gestopt toen marek 5 1/2 mnd was naar een paar keer flink in mijn tepel te zijn gebeten vond ik het wel leuk geweest eerlijk gezegd!
hij zit nu volledig op de flesvoeding en het gaat prima
vind het wel knap van de moeders die het nog steeds volhouden!

liefs mra

Hallo allemaal,
Hier ook een enthousiaste bv mamma. Ook mijn meisje is nu ruim een halfjaar. Eerlijk is eerlijk wij hebben maar weinig problemen gehad met de bv. Nu helpt het wel dat ik een vriendin heb die officieel en gediplomeerd  bv consulente is. Maar ik heb haar maar weinig hoeven vragen! Het gaat gewoon goed en lekker.
Ik wil het graag een jaar volhouden en misschien nog langer. Ik kijk wel...... Tot een jaar wil ik er wel veel voor doen om te blijven voeden daarna zie ik wel hoe het loopt.
Stiekum ben ik wel een beetje trots op mezelf en mijn meisje dat we het zo goed doen.
Groetjes en veel bv plezier!

Hallo,

Zoë is komende dinsdag 7 maand en ook ik geef nog steeds borstvoeding.
Alleen geef ik het via een fles.
Ja ik ben al vanaf dag 1 een 100% kolfer.
Ben 4 week aan het worstelen geweest om haar goed aan de borst te krijgen,maar ze kreeg veel te weinig voeding binnen,dus heb ik voor mijn en haar rust met pijn in het hart besloten om maar te stoppen met borst geven en alle voedingen maar te gaan kolfen.
Dat ik dit een half jaar vol zal houden had ik nooit verwacht.
Iedereen om me heen vraagt wanneer er nu eens mee stop.
Ik heb geen idee.Zolang het goed gaat en ze het nog wil drinken en ik me er zelf goed bij voel gaan we er mee door.
Het vergt alleen wat extra tijd.

groeten Dianka

Milo is bijna 7 maanden en ik geen ook nog bv  Ik vind het fijn en had nooit verwacht dat ik het zo lang zou doen. Ik ben helemaal gewend aan de nachtvoedingen (soms wel elke 2 uur!!) dus vind het ook niet erg dat meneer nog niet doorslaapt. Ik zie wel hoe lang ik het volhou, ik denk dat het wel raar zal zijn om er  mee  te stoppen na zo'n tijd!

Terug
Bovenaan