joehoe!!!

A

Anoniem

Guest
oh,,, meisjes.. ik kan het haast niet geloven, ik was zo bang dat ik niet meer zwanger kon worden, met een eileider omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad, maar ja hoor.. heb net met mijn mannetje getest en hij zegt "zwanger"  !! ik hoop zo dat we nu meer geluk hebben en dat het op de juiste plek zit en gezond is...
in februarie heb ik namelijk ook een missed abortion gehad, maar 3x is scheepsrecht toch???

ik zal vast voor jullie strooien hoor..

strooierdestrooierdestrooi...

hey sassie

heel veel succes hoop voor jou dat alles goed blijft gaan ik zal voor je duimen!!!!!

groetjes ingrid

oooo jeee wat leuk!!!!!!

Ga ook jij maar lekker wolkjes lopen!!!! Heb je verdiend...

minder leuke vraag : moet jij niet op controle komen bij gyn voor 1e echo in 7e of 8e week??

Moet ik nml wel   mocht ik noig zwanger raken....ik mis sinds dec 05 ook 1 eileider en eierstok tgv cysten met verklevingen. de kans op bbz is vergroot bij mij door verklevingen...vandaar dat ik BESLIST naar gyn moet om op tijd te kunnen zien of vruchtje in baarmoeder is gaan zitten...

zou als er niks is gezegd er wel naar vragen voor jou ook fijn om dat zeker te weten!
maar goed dat moet je zelf ook weten, ik wil je ook absoiuut niet van je wolkjes halen!!!! integendeel!!!!!!!

geniet ervan joh!!!!! Het is jullie toch maar gelukt!!!!! Strooi een beetje veel ook naar mij   :):):)

Liefs Elora

Hey Sas!

Super voor jullie!!en toi toi toi en GENIET!!
succes meid! x zuspring spring spring vang vang vang!!

Hoi Sassie,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, moet zeggen dat ik nu toch ook een beetje hoop krijg na ons gesprekje van afgelopen week over die steekjes linksonder in de buik/lies. Jij vertelde toen al dat je dat bij je eerste zwangerschap ook had!!!
Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je mag genieten van een fijne zwangerschap, strooi nog maar wat glitters voor mij!!!!
heb je verder nog helemaal geen zwangerschapsklachten, alleen die steekjes in de buik?

dank je wel allemaal!!!

ja ik moet inderdaad morgen gelijk bellen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken voor een eerste echo.. dat hebben ze toen ook gezegd. en moet zeggen dat ik het nu zo vreselijk spannnend vind of het dan nu eindelijk een x goed mag gaan...
jeetje jij zit dus een beetje in hetzelfde schuitje! jij mist ook een eileider. mijn eierstok hebben ze toen wel laten zitten, maar wat een ingrijpende ervaring is dat he? maar er is hoop! dit was voor ons de 3e serieuze ronde na mijn operatie.
en moet zeggen, manlief heeft ook erg zijn best gedaan deze maand haha

cosy... ja er is inderdaad hoop voor jullie, ik duim dat bij jou de ongi ook wegblijft hoor...
ik heb naast een ongi gevoel (vooral in de ochtend) en steken in mijn buik, ook HELE gevoelige tepels, en vandaag is het nog weer wat erger dan gisteren...
en ik slaap slecht en onrustig, en ook kan ik heel moeilijk naar de wc...

strooierdestrooistrooierdestrooistrooierdestrooi

liefs sas

gelukkig dat je dat gezegd is!!
ga van het beste uit he!
 Het is jullie maar wel even gelukt!!!!!!!

Bij mij zijn gister de duiveltjes weer langs gekomen...en vaochtend in alle heftigheid zijn ze bezig dus ik mag aan de stollingspillen nu (sinds operatie dec ben ik langer en 3 dgn heel heftig aan t vloeien) ben in ieder geval blij dat ik dan deze maand die pillen heb vd gyn.

Ronde 3 ....netjes!!!!!
ben in dec gestopt met pil 2 wkn later lag ik op operatietafel hebben de 1e eisprong daarna vermeden met vrijen ivm herstel...wij gaan nu ronde 7 in.........

ben blij om te lezen dat het dus wel degelijk kan!!
had/heb jij ook verklevingen?

ooo ben heel blij voor jullie! \Geeft de medemens moed!

ps inderdaad een zeer ingrijpende ervaring!!
voor de operatie leek het dat allebei eileiders en eierstokken eruit moesten...
de gyn pakte mijn hand voor de operatie en beloofde me dat als het niet hoefde ze bleven zitten maar dat het echt niet anders zou kunnen zouden ze weggehaald worden..

"gelukkig" hebben ze alleen rechts weggehaald , daar zit ik ook niet heel erg mee want ik had steeds cysten op dezelfde plaats aan r-eierstok. dus na 3 kijkoperaties en een zenuwslopende zwangerschap met dank aan cyste 10 cm met een 4,5 week vervroegde keizersnede met dank aan cyste   ben ik blij dat dat gezodemieter niet meer aanwezig is...maar natuurlijk was het mooier geweest als   ik ze allebei nog had gehad maar ja zoals hierboven staat dit is beter zo..

ben alleen nu zo bang dat die linker niet goed is...wij durven ivf traject niet in te gaan, doordat wij weten wat dat allemaal inhoud van kennissen en wij denken dat voorlopig niet aan te kunnen...maar goed eerst nog tot okt ons best doen en daarna ook nog haha
deze maand niks...volgende maand beter....

genietze en laat je angst nu niet overheersen he!!!

poehee het is jullie gelukt!

Terug
Bovenaan