joehoe!!!

voor sassie :

ja joh die mannen zijn heel anders...het gebeurt toch in ons lijf...maar meid hou ons hier op de hoogte.... ik kan me zoo goed in je verplaatsen...en weet je juist meiden zoals wij zijn god op onze blote knietjes dankbaar als het dan allemaal maar goed gaat....ik heb boven gelukkig al een engeltje liggen van 2....en geloof me geen 1 dag gaat voorbij of ik besef me hoe waardevol het is....(tuurlijk ben ik ook wel s shagrijnig haha maar goed dan nog besef ik het me hoor!! ) maar juist bij de laatste operatie vroeg de dienstdoende gyn of ik spontaan zwanger was geraakt van haar.......ja heel spontaan in ronde 3!!!!
 dat was een wonder zei hij ....had ie niet gedacht....(hij dacht aan endometriose maar dat is t allemaal niet gelukkig)
wederom werd ik met feiten op de neus gedrukt dat het allemaal niet zomaar ff te plannen is...\9alsof ik dat al niet wist!!!!)ook al weet je het toch zulke dingen raken je....

quote: vera3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2006 12:35:45'));

Voor Elore:
Spannend zeg die operatie. Gelukkig dat alleen rechts is verwijderd. Ik heb ook cystes gehad toen ik een jaar of 17 was, toen uiteindelijk ook een eierstok verwijderd. Mijn eileider is blijven zitten, vraag mij eigenijk nog af waarom? Ik ben nu sinds februari bezig, en 1 juli voor het eerst ongi geworden, ik hoop dat ik snel zwanger mag worden met een eierstok, maar vind het wel onwijs spannend allemaal.
Ik hoop voor jou dat het ook snel raak mag zijn.

Groetjes Vera

hoi Vera

bij mij zijn de eileider en eierstok weggehaald omdat ze   dat niet meer konden onderscheidden van mijn darmen...(klinkt ook fijn...brr )
bij jou zal de eileider er goed uitgezien hebben, ze halen geen gezond weefsel weg....

Met 1 eierstok kan en eileider kan je gewoon zwanger raken (mits alles ok is natuurlijk) dat verzekerde de gyn mij!! Alleen bij mij is het de vraag vanwege de verklevingen....
meid positief denken!!!! bovendien het is sassie ook gelukt!!
Ik hoop dat t snel raak is voor je!!!

Oh Sassie meid, ik lees het nu net..... wat geweldig!!!!! Ik heb zó voor je zitten hopen en duimen!!! En je zult zien dat het deze keer helemaal goed gaat, geloof me!
Meid ik zit helemaal te glunderen achter m'n pc!!!! Ik ben zo blij voor je! En dan zij we tóch nog samen zwanger hahaha. Ik ben ongeveer half maart uitgerekend en begin nu al een buikje te krijgen! Geen idee hoe dat met die trouwjurk moet, maar dat komt ook wel weer. Geniet ervan meis, binnen een jaar lopen we lekker achter de kinderwagen de lente in!!!!

Liefs en een heeeeeeeele dikke knuffel!

Tess
7w3d

Terug
Bovenaan