joehoe!!!

wat vreselijk lief dat je zo spontaan reageert!!

ik begrijp je angst heel goed hoor, ik had dat ook heel erg, "als die rechterkant maar wel werkt". ik had het gevoel dat mijn lichaam me elke keer in de steek liet, en nou was ik ook nog wat kwijt, en voelde me in het begin daardoor minder vrouw... ik weet het, dat is echt belachelijk, en dat vond mijn man ook, hij werd er zelfs kwaad over... blijkt maar dat mannen er heel anders over denken dan wij vrouwen he?
maar geef de moed niet op hoor, het gaat je lukken!! zeker weten, de aanhouder wint.

nee ik had geen verklevingen, maar mijn linkereileider is verwijderd, omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had, en het vruchtje was in de eileider blijven steken en uiteindelijk is die geknapt... echt heel ellendig allemaal.

heel veel succes met zwanger worden, en positief blijven hoor!

liefs sas

heej sassie28,

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!

wannner ben je uitgeleld?
ik 6 april......

xxtam80

Echt super voor je! Ik zal voor je   duimen dat het goed blijft gaan...
Groetjes en geniet van de komende tijd!!!!!

tam80

ik heb op babybrabbel gekeken, en daar zegt ie 8 april dus dat hou ik maar even aan, leuk he! we zijn bijna even ver!!

liefs sas

Hoi Sassie,

Ik schrok net echt even toen ik in de lijst zag staan jammer maar helaas, maar dat was een andere sassie. Begrijp me niet verkeerd, vind het voor haar heel rot, maar dacht even dat het bij jou na die test van gisteren mis was gegaan.
Grappig die zwangerschapsverschijnselen die je beschrijft. Ik moet nog een week tot mijn nod, dus hoop maar niet teveel. Die steken links onder zijn bij mij s avonds juist erger en had het gisteren ook in het midden van mijn buik onderin, richting benen. verder niet echt ergens last van behalve dan slecht slapen, maar dat heb ik wel vaker.
het gekke is dat ik het niet eens heel erg zou vinden als ik niet zwanger ben, dan gaan we gewoon weer verder, maar dan ga ik me wel afvragen wat die steken dan wel zijn geweest snap je??
Spannend zeg zo een echo, hoe vindt je vriend het, kan die het een beetje bevatten of is het een echte man??

groetjes Nicole

heeeeeeeee sassie

gefeliciteerd hoor!!! wat heerlijk voor je!! en natuurlijk gaat het nu goed let maar op!! jij mag in april je kindje vasthouden hoor!! hele fijne zwangerschap gewenst en veel geluk!!

liefs sweety

5w3d zwanger

hoi meisjesssss

ja het is inderdaad een beetje verwarrend, twee sassies, maar bij mij staat er mijn leeftijd achter, haha!

ik hoop dat je gelijk hebt sweety!    en dat het dit keer goed gaat...

cosy.. mijn man vind het geweldig, maar is merkbaar erg voorzichtig, na de laatste 2x zo'n drama te hebben meegemaakt, ik denk dat hij zoiets heeft van "eerst zien"  . en dat heb ik ook wel een beetje hoor.
maar hij is toch niet zo iemand die nou heel uitbundig gaat staan juichen hoor, hij laat het meer merken in kleine dingetjes... vooral de praktische dingen . maar hij is zo trots als een pauw, echt lief om te zien hoor...

liefs sas

Voor Sassie:
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, helemaal geweldig!!! Kan mij voorstellen dat het nog even spannend is tot de echo, maar moet maar van het goede uitgaan, of niet?

Voor Elore:
Spannend zeg die operatie. Gelukkig dat alleen rechts is verwijderd. Ik heb ook cystes gehad toen ik een jaar of 17 was, toen uiteindelijk ook een eierstok verwijderd. Mijn eileider is blijven zitten, vraag mij eigenijk nog af waarom? Ik ben nu sinds februari bezig, en 1 juli voor het eerst ongi geworden, ik hoop dat ik snel zwanger mag worden met een eierstok, maar vind het wel onwijs spannend allemaal.
Ik hoop voor jou dat het ook snel raak mag zijn.

Groetjes Vera

Terug
Bovenaan