Joehoee geslapen vannacht!! ;)

A

Anoniem

Guest
Eindelijk heeft de kleine man doorgeslapen!! Wat een feest voor papa en mama hahahah
Hij slaapt altijd al vanaf een uur of 8 tot zijn laatste fles rond half 12, gister van papa om 12 uur zijn laatste fles gehad.
En geslapen tot 6.30!
De laatste dagen werd hij vaak al half 4 wakker!
Maar het komt waarschijnlijk door de rijstebloem in zijn laatste fles, die hebben we namelijk weer weggelaten en nu slaapt hij goed.
Had al het idee dat hij er last van had.
Nu maar hopen dat dit niet eenmalig was.

xx

Heey!

Heerlijk is dat he? En het geeft jezelf ook zo'n uitgerust gevoel vind je niet? Amy sliep met zo'n 6 weken al regelmatig een nachtje door en nu komt ze nooit meer 's nachts. Misschien ben ik de enige hierin maar stiekem vind ik het soms ook wel jammer omdat ik echt kon genieten van de nachtvoedingen. Lekker samen (half)wakker zijn terwijl de hele wereld slaapt en dan zo intiem samen zijn in alle rust en stilte. Maar nu ze goed doorslaapt merk ik wel dat ik fitter ben. Baal alleen van de wintertijd. Amy kwam altijd stipt tussen half 8 en half negen, nooit eerder of later. Vanmorgen en gister  was dat dus half 7... Hoop stiekem wel dat ze dit weer verschuift hihi. Maar ik mag niet klagen...

Liefs,
Marian

Hoe doen jullie dat!!!???
Maudy snapt er de ballen van..........
Als we haar rond 20-21 uur voeden dan slaapt ze tot 4 uur, als we haar wakker maken voor een late fles rond 23-24 uur wordt ze om 4 wakker.........het lukt haar gewoon niet..........wahahahaha!
Misschien duurt het niet zolang meer want ze kan wel heel lang achter elkaar slapen, maar we hebben geen vast voedingstijden, ze krijgt de fles op aanvraag, meestal na 3-4 uur weer...........maar in de avond en nacht kan ze daar dus langer tussen laten...........al met al nog geen doorslaper hier.
Ze is vandaag precies 7 weken, dus Marian en Patries  jullie begrijpen het: ik ben wel een beetje jaloers............

Liefs Rimke

hahaha, ja ja onze Noud (10 weken) heeft eindelijk 2 nachten achter elkaar doorgeslapen, en wel meteen tot 7 uur! we zijn helemaal happy! Normaal werd hij altijd tussen 4 en 5 uur wakker van de honger, dus ik hoop dat dit de doorbraak is, en dat hij nu blijft doorslapen 's nachts!
groetjes Jacky

....................................zucht!!!
Maar geniet er lekker van hoor!!
(ik mag eigenlijk helemaal niet mopperen, ik sliep tijdens de zwangerschap vanaf een week of 20 maar 2-3 uur per nacht.............dus dit is al de hemel voor me!)

Gr. Rimke

Doorslapen huh wat is dat?
Nee hoor onze dochter van 1 juni komt nog zeker 3x per nacht!
Overdag slaapt ze max een uurtje achter elkaar.... Ook heeft ze geregeld snachts dat ze klaarwakker is, na zo'n 1,5 uur gaat ze dan weer slapen maar dat duurt niet langer dan 2 uurtjes!
D'r zus wordt deze week 2 maar deed het eerste jaar hetzelfde... Je begrijpt dat we er niet jonger op geworden zijn de laatste 2 jaar..... Wel gelukkiger hihi!

Liefs L81

Ahhhhhhhhhh L81 ik heb echt met je te doen. Gelukkig ben je er nog gelukkig onder . Poeh, jullie hebben het wel erg zwaar. Ik vind het knap dat je het volhoud ( maar je hebt natuurlijk ook weinig keus hihihi ).

Lekker hoor Patries. Fenna doet het, sinds haar ziekenhuisopname, zo  goed. Weet niet wat me overkomt. Eergisteren werd ze na de laatste fles van 23:00 pas om half 8 wakker en vanmorgen ook pas weer half 7. Als je dan weer even normaal hebt mogen slapen voel je opeens wat je ook alweer miste.....SLAAP   hahahaha

Ik durf het bijna niet op te schrijven.........MAAR....
Onze mick slaapt al vanaf week 6 van 8 uur 's avonds tot de volgende ochtend 7 uur...

Sorry dames...bij onze eerste was dit ook pas na 6 maanden..
Mijn man was een keer per ongeluk in slaap gevallen op de bank en de kleine lag beneden in de wandelwagen....
Dus vergat hij de fles van 11 uur..... En hij schrok zich rot toen het ineens alweer de volgende ochtend was...
En ik ook hahahhaha, want ik had ook superlekker geslapen .

Dus ik wens jullie nog wel veel sterkte met de gebroken nachtjes

Manon (mick 12 08 08)

Terug
Bovenaan