Joehoee geslapen vannacht!! ;)

hallo onze kleine meid is morgen 3 maand. Ze sliep met 2 maand door vanaf een uur of 11 tot half 7.....nu krijgt ze de laatste fles rond 9 uur en slaapt dan door tot ik haar wakker moet maken omdat de grote zus naar school moet .....mijn gehiem 2 kleine schepjes nutrix door de laatste voeding en ze slaap als een roos

quote: L81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-10-2008 18:52:25'));

Doorslapen huh wat is dat?
Nee hoor onze dochter van 1 juni komt nog zeker 3x per nacht!
Overdag slaapt ze max een uurtje achter elkaar.... Ook heeft ze geregeld snachts dat ze klaarwakker is, na zo'n 1,5 uur gaat ze dan weer slapen maar dat duurt niet langer dan 2 uurtjes!
D'r zus wordt deze week 2 maar deed het eerste jaar hetzelfde... Je begrijpt dat we er niet jonger op geworden zijn de laatste 2 jaar..... Wel gelukkiger hihi!

Liefs L81

quote: mamavantwan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2008 10:10:01'));

quote: L81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-10-2008 18:52:25'));

Doorslapen huh wat is dat?
Nee hoor onze dochter van 1 juni komt nog zeker 3x per nacht!
Overdag slaapt ze max een uurtje achter elkaar.... Ook heeft ze geregeld snachts dat ze klaarwakker is, na zo'n 1,5 uur gaat ze dan weer slapen maar dat duurt niet langer dan 2 uurtjes!
D'r zus wordt deze week 2 maar deed het eerste jaar hetzelfde... Je begrijpt dat we er niet jonger op geworden zijn de laatste 2 jaar..... Wel gelukkiger hihi!

Liefs L81

Gelukkig nog iemand die er s 'nachts een paar x  uit moet, onze druif van 17-07-2008 slaapt ook niet in 1 keer door.....al van alles geprobeerd....ook overdag zijn de slaapjes niet langer dan een uurtje..
we houden vol

ha meiden!

Ik ben te vroeg jaloers geworden..........
Ons meiske slaapt al 4 nachten van 22.30 tot 7.15................1 nachtje niet, gisteren want we zijn ziek geweest (buikgriepje, mijn kleintje en ik) dus een goede reden om gewoon om 4 uur nog om een flesje te vragen........maar verder..............ze lijkt het inenen te begrijpen!
Hoop niet nu ik dit geschreven heb, dat het dan weer mis gaat, maar die 4 nachten hebben we in ieder geval!!
Hoera! Hoera! Hoera!!!

Kus Rimke

Hier een doorslaper...

Nou hadden wij helemaal niet te klagen. Vanaf de geboorte van Pepijn kwam hij maar 1 keer per nacht.... rond 3/4 uur. Een hele tijd (zo'n 10 dagen..) werd hij rond 5 uur wakker, ook goed. Wij ontdekten dat hij om 5 uur wel erg vrolijk was en aan het kletsen. Echt grote honger was er niet. Dus een aantal nachten heen en weer gelopen om een speen erin te doen, soms een schone luier (zonder te praten en licht)  Dus sinds bijna 2 weken wordt hij tussen 7 en 8 uur lachend wakker!! Lekker kletsen en grote glimlachen!! Dat is leuk wakker worden!!
's Avonds ligt hij rond 10 uur in, dus heeerlijk !!!
Wij hebben ook een vast ritueel. Ik moet hem altijd wakker maken rond 9 uur, dan lekker badderen, insmeren met olie, schone romper aan, pyjamaatje aan in de slaapzak en fles erin! Slapend boeren en hup in bed.... en lekker slapen tot de volgende ochtend....

begint nu hier te stinken.....red alert...... diaperduty........

Nou de laatste tijd nachten gaat het echt super!
Van vrijdag op zaterdag ging meneer om ongeveer 8 uur slapen en toen heeft hij om 1 uur zijn fles gehad en toen doorgeslapen tot half 9!!!!
Ik werd gewoon een paar keer wakker van huh... hij slaapt nog!
Toen hij wakker werd ging hij ook gewoon spelen, helemaal niet gehuild om een fles.

En van zaterdag op zondag heeft hij van half 8 tot kwart over 11 geslapen, een fles.
Toen was hij nog wel even wakker en toen geslapen tot 6.15.
En dat is voor ons ook al heel erg goed.
Dan slaapt hij na zijn fles ook gelijk gewoon weer verder.

xx

hmmm de eerste zin klopte niet helemaal.
Tijd dat moest twee zijn!

Fijn hoor!
Maudy leek het ook te gaan begrijpen, helaas komt er nu een buikinfectie tussendoor gepiept dus we zijn weer terug bij af............ik ben afgepeigerd...........
Hoop dat ze zich snel beter gaat voelen, ze slaapt niet goed en dat is voor haar natuurlijk ook uitputtend......
Ik ga naar bed.............hoe meer uurtjes ik maak hoe beter!

Welterusten allemaal!

Liefs Rimke
Mama van maudy, morgen precies 9 weken.

Terug
Bovenaan