Johannesbroodboompitmeel

Ik ben vandaag naar het cb geweest.

Gelukkig was alles goed en is onze kleine man helemaal niet meer zo klein.
Hij groeit werkelijk als kool.

Ik heb gevraagd wat ik tegen het spugen kan doen. Het is telkens maar mondjes maatjes maar wel keer op keer op keer. Telkens alles nat, het word zuur voor hem en het gaat stinken.

Nu heeft ze nutrilon johannesbroodboompitmeel geadviseerd. Dit doe je dan bij de fles zodat het dikker word.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben benieuwd.

Ik ga het straks maar halen en eens kijken of het wil helpen.

Groetjes Anouk

Hoi Anouk,

Mijn zoontje van 4 maanden krijgt het al bijna 3 maanden en werkt prima. Je zult alleen zelf even moet uitdokteren hoeveel schepjes je er bij moet doen maar dat merk je snel genoeg. Ik hoop dat je zoontje er net zoveel baat bij heeft als de mijne.

Groetjes Michelle

Mijn zoon van 3 weken krijgt ook johannesbroodpitmeel door z'n voeding. Hij spuugde heel veel (met grote bogen). Sinds hij 2 schepjes op een fles van 120cc water krijgt spuugt hij (bijna) niet meer. Voor ons is het dus een wondermiddel! En het is wetenschappelijk bewezen dat het werkt. Geen vage middeltjes dus!

Met de dosering is het inderdaad even uitzoeken. Maar daar kom je snel genoeg achter.

Succes ermee!

Johannesbroodpitmeel maakt spugen moeilijker voor je kindje.

Maar je moet het alleen gebruiken als je kindje zelf last heeft van het spugen!
Niet als het alleen maar lastig is dat zijn slabber of truitje nat is.

Het is bedoeld als behandeling voor spuugproblemen, niet voor wasproblemen.

Hallo,

Ik heb ook de johannesbroodpitmeel gebruikt en ik moet zeggen het werkte super na een maand hoefde ik het niet meer te gebruiken en ook al heb je kindje er niet zoveel last van het spugen is het wel fijn dat de voeding er in blijft zitten en dat je kindje er ook droog bij zit dus bij deze het is een super goed middel tegen spugen.

groetjes

Hallo,

Ik heb ook de johannesbroodpitmeel gebruikt en ik moet zeggen het werkte super na een maand hoefde ik het niet meer te gebruiken en ook al heb je kindje er niet zoveel last van het spugen is het wel fijn dat de voeding er in blijft zitten en dat je kindje er ook droog bij zit dus bij deze het is een super goed middel tegen spugen.

groetjes

Hallo,

groetjes

Terug
Bovenaan