Johannesbroodboompitmeel

Haha het onmogelijke is dan nu toch gebeurd: Ik ben het met Dirksmamma eens!!
hihi wie had dat voor mogelijk gehouden.
Beetje flauw dit natuurlijk maar ik zou ook idd niet te vlot weer gaan schakelen, ik ben met ons spugertje ook bewust pas met 6 maand gaan bijvoeden, ik leerde hem wel van een lepeltje eten vanaf een maand of 5 met rijstebloem(pap) zo had ik de leuke momenten van de rare snoeten maar hij niet de lasten ervan!

Groetjes Saskia

quote: Sas95 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-03-2009 13:07:49'));

Haha het onmogelijke is dan nu toch gebeurd: Ik ben het met Dirksmamma eens!!
hihi wie had dat voor mogelijk gehouden.
Beetje flauw dit natuurlijk maar ik zou ook idd niet te vlot weer gaan schakelen, ik ben met ons spugertje ook bewust pas met 6 maand gaan bijvoeden, ik leerde hem wel van een lepeltje eten vanaf een maand of 5 met rijstebloem(pap) zo had ik de leuke momenten van de rare snoeten maar hij niet de lasten ervan!

Groetjes Saskia

Mmm, even lezen meisje...we geven wel   vaker ongeveer dezelfde antwoorden hoor :)

Maar nog een tip om je kind vast aan de lepel te wennen: gewoon een plastic lepeltje geven om mee te spelen (en dan blijf je er natuurlijk bij zitten). Dan went je kind aan het gevoel van de lepel, ontdekt het vanzelf hoe een lepel in de mond gaat. En OOO wat een verrassing als je kindje 6 maanden is en er opeens iets lekkers op die lepel zit!

Terug
Bovenaan