quote: vraagje_nu reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2009 21:30:27&apos

);
Hallo allemaal,
Ik gebruik inmiddels het jbp meel en het gaat stukken beter.
Ik geef 180cc met drie schepjes, dus het is iets dikker maar niet te dik.
Het teruggeven is nu vele malen minder. Mijn zoontje deed niet met bogen spugen maar wel constant grote mondjes teruggeven en na een tijd werd t heel zuur voor m en had ie echt last van. Het was dus niet voor mij omdat ik dan veel moet wassen en verkleden.
Ook heb ik het op aanraden en overleg met cb gedaan.
Ik merk duidelijk verschil als ik het niet gebruik dus zolang ie nog veel blijft teruggeven als ik het niet gebruik blijf ik het er maar bij toevoegen.
Over een maandje mogen we misschien met fruithapjes beginnen dus dan eens kijken hoe dat gaat.
Ons zoontje is nu trouwens 3 maanden.
Groetjes Anouk
Als je kindje zo'n spugertje is en ook echt het zuur heeft (dat was uit je eerdere berichten niet zo duidelijk) dan zou ik niet te vroeg met hapjes gaan beginnen, maar netjes met 6 maanden gaan introduceren. Te vroeg bijvoeden, dus met 4 maanden, kan het spuugprobleem flink erger maken, zeker als je fruit geeft, omdat dat zuurder is. So wie so is het veel beter om met groente te beginnen.
Ik zou lekker 3 maandjes genieten van de rust die jij en je kindje nu hebben, nu je een oplossing voor jullie probleem gevonden hebt, en niet te snel weer gaan klooien met dingen die je kind toch nog niet nodig heeft.