Jong moeder worden

A

Anoniem

Guest
Hallo Iedereen!

Ik ben Kim en ik ben 21 jaar. ik en mijn vriend zijn deze maand voor het eerst aan het proberen zwanger te raken van ons eerste kindje.

Zijn hier misschien nog meer (aanstaande) jonge moeders die lekker mee willen babbelen over zwanger worden?

Liefs Kim

Hoi Kim,

Welkom op dit forum.
Wat leuk dat jullie ook aan het klussen zijn
Wanneer is je NOD dag (de dag dat je ongesteld moet worden)
Hoe oud is je vriend?
Ik ben 25 jaar en wil ook graag zwanger worden, ik zit in mijn eerste ronde, en heb nog geen kinderen. Mijn vriend is 35 jaar.
Aanstaande maandag is mijn NOD dag, als mijn cyclus regelmatig is.
Spannend.
Ik wens je veel succes en veel (lees) plezier hier.
Heb je nog vragen? dan kan je die altijd stellen hier.

Groetjes van Niek

Hoi Littel kitty,

Tot wanneer ben je 'jong' moeder .

Ik was (nog net) 24 toen ik zwanger raakte van mijn dochter. Die is nu 1 1/2.
En ben nu dus 26 en ben hard bezig voor de 2e! Nou ja hard bezig.. moet nu alleen maar wachten een hele week Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Ik vind het zelf een voordeel om jong moeder te zijn. Sommige mensen vinden het burgelijk maar ik vind het heerlijk! Groot voordeel is ook dat mijn ouders nog jong zijn die hadden ook jong kinderen. Mijn moeder is 46 en mijn oma is 66! Perfect toch!!

Zo kunnen zij ook nog veel leuke dingen doen met de kleine!

Groetjes Bieb.

Hoi Little Kitty,

Leuk dat jullie proberen zwanger te worden! Hopelijk gaat het snel lukken!!

Inderdaad 'wat is jong'? Als het een bewuste keuze is maakt leeftijd niet uit vind ik! Ik ben nu 26 en we gaan over ongeveer een maand proberen zwanger te worden. In onze omgeving heeft niemand kinderen en ik weet zeker dat ze erg verrast zullen zijn als ik zwanger word. Mijn vrienden zijn allemaal met hun carriere bezig. Ik ook, maar dat neemt niet weg dat ik kinderen veeeel leuker en belangrijker vind!! Het lijkt me zo gezellig. Ik had best al eerder kinderen gewild, maar dat was praktisch nog niet mogelijk, aangezien ik op een studentenkamer woonde. Maar binnenkort hebben we de ruimte en dan gaan we ervoor!!

Trouwens, we weten allemaal dat de vruchtbaar heid onder de 30 het grootst is! dat is niet voor niets toch!!

Little kitty, veel succes met zwanger worden!!

Lfs Joet

Ik ben 25, mijn man 26, en wij zitten in ronde 5 voor ons eerste kindje. Ik vind het niet echt jong, ik zou heel graag voor mijn 30e echt een gezinnetje willen.
Mensen die opmerkingen maken over "te jong" redeneren teveel vanuit hun eigen referentiekaders. Ze zeggen hoe zij het zouden vinden, en proberen zich maar zelden te verplaatsen in jou als jonge aanstaande moeder. Volgens mij moeten we dat gewoon in ons achterhoofd houden.

Er is ook een generatie die het raar vind dat wij nog géén kinderen hebben op deze leeftijd. Zo zei mijn oma: toen ik 25 was had ik al twee kindjes.... (met een veelbetekenende blik)

hoi..
ik ben ook 24 (nov. wordt ik 25..) en mijn vriend is 25, is misschien wel jong maar we zijn al zo lang samen, net verhuisd naar een "eengezinswoning"  dus het wordt wel tijd haha.. we zijn er echt klaar voor nu! Kan me ook niet zoveel schelen wat anderen ervan denken. Ik volg nog een deeltijdopleiding en dat verwacht ik ook gewoon vol te houden! We zien wel, zitten nu in de eerste ronde (vandaag NOD en nog niks.. ). Ik denk gewoon dat we het goed kunnen redden vwb huis, tijd, baan en geld en bovenal willen we het gewoon heel graag omdat het ons t mooiste lijkt wat er is een kindje!!

Succes allemaal!!
Liefs!

Ik heb altijd al jong moeder willen worden. Daarnaast ook de wens om wanneer het zover is lekker thuis over het kindje te kunnen moederen. Wij zijn nu anderhalf jaar bezig voor het eerste kindje. Ik ben nu 25 en mijn man is 34. Echt jong moeder worden gaat dus niet meer lukken, maar ja, nu lekker de tijd gehad om nog met zijn tweetjes op vakantie te gaan en........ de hypotheek gedeeltelijk af te lossen!!!!!

hoi allemaal,
Ik ben 26 en mijn man is 21.En wij zijn ruim 4,5 jaar samen.mijn mannetje heeft altijd gezegd dat wanneer het financieel kan en we het willen we ervoor gaan.Wel grappig want iedereen heeft een oudere man en die van mij is een stuk jonger.
Maar wat zegt leeftijd nou helemaal?Bij ons in elk geval niks!!!

Terug
Bovenaan