Hallo Allemaal
Ik hoor niet op dit forum maar lees wel eens mee.
21 was ik en mijn vriend 23 toen we besloten voor een kindje te gaan.
Ook al was het helemaal de bedoeling, toch was het een hele verrassing toen ik zwanger bleek en de grootste verrassing was wel dat ik op dat moment al 11 weken zwanger was!
Normaal ben je een week of 4, 5 zwanger als je erachter komt maar dat stuk hebben wij dus overgeslagen..was wel lekker hoor, de kritieke 3 maanden waren voor ons ook zo voorbij!
Iedereen reageerde heel leuk, al waren er ook mensen die negatief waren maar dat hou je altijd.
Ik vind gewoon dat als je er klaar voor bent met zijn 2en dat je het dan gewoon moet doen, waarom wachten?
Het heeft zeker zijn voordelen om jong moeder te worden, maar aan een zwangerschap/baby zit geen leeftijd verbonden.
De ene is er aan toe op haar 17e en de ander op haar 30e, verschil moet er zijn!
Maar ik vind het wel heel leuk dat er zo veel vrouwen zijn die jong moeder willen worden!
Ik zelf ben nu 22 jaar en mijn dochter is 2 weken geleden 1 jaar geworden.
Ik vind het heerlijk het moederschap.
Er wordt ook niet raar gekeken meer nu, heb 1x een opmerking gehad bij het consultatiebureau van een vrouwtje die vond dat "iedereen tegenwoordig wel erg jong aan kinderen ging beginnen" net of jonge moeders niet goed voor hun kindjes zijn!!
Doe lekker wat je hart je ingeeft, als het kan waarom niet en als je op dat moment krap zit maakt dat niks uit!
Kindjes hebben alleen veel liefde en aandacht nodig meer niet!
Mijn vriend en ik hebben het soms ook wel moeilijk gehad maar we zijn er inmiddels uit, en alles gaat super nu!
Ik wil iedereen veel succes wensen enne erg leuk dat er ook man op het forum zit nu
Erg leuk, zo zie je maar weer dat ook mannen meeleven!!
Liefs Sarah mv Alessia