Jong moeder

Wat vreemd eigenlijk, want onze moeders waren vroeger allemaal begin 20. Toen keek niemand er van op. Het lichaam is op de leeftijd van 21 het meest vruchtbaar en meest gezond. In Nederland is de gem leeftijd zo hoog dat het de staat heel veel geld kost aan allerlei behandelingen. Laat je niet gek maken dames, het is juist heel natuurlijk!

Gr lucy
 
je eigen niks van aan trekken !!!! als je een goede relatie hebt zo als je schrijft je man !! dan neem ik aan dat je getrouwd bent !! wat maakt het dan toch uit ... wij hebben er ook bewust voor gekozen ,, toen ik stopte met de pil waren mijn man en ik 4 maanden samen hihih ... toen we trouwe 1,5 jaar en toen raakte ik ook pas zwanger ,,, kreegbook opmerkingen van wat snel !!!laat de mensen maar lekker kletsen !! als jij gelukkig bent !!!

groetjes mandy
 
Hoi allemaal,
Wij als studenten hebben een opdracht gekregen van school om een product te bedenken voor de doelgroep jonge ouders en het product moet in het donker te gebruiken zijn. Hebben jullie ideeën waar jullie bijvoorbeeld tegen aanlopen wat echt een oplossing nodig heeft?
 
Hoi allemaal,
Wij als studenten hebben een opdracht gekregen van school om een product te bedenken voor de doelgroep jonge ouders en het product moet in het donker te gebruiken zijn. Hebben jullie ideeën waar jullie bijvoorbeeld tegen aanlopen wat echt een oplossing nodig heeft?
 
Terug
Bovenaan