Jonge aanstaande moeders...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Wie wordt er net als mij straks in augustus een jonge moeder? Ik ben nu 13 weken en 2 dagen zwanger.
Ik ben 22 en het was niet helemaal de bedoeling om zwanger te zijn.
Ik heb nu een jaar samen met mijn vriend en kwam eind december achter deze grote verrassing. In het begin  was ik erg geschrokken maar nu  ben ik super gelukkig met dat kleine wondertje dat in mijn buik groeit. Natuurlijk blijft het spannend of alles goed gaat. Maar de eerste echo zag er goed uit.
Mijn twee zussen zijn een grote steun! Hun geven me veel tips en beloven mij veel hulp als straks de baby er is.
Vol spanning en verwachting geniet ik van elke dag en week die komen gaat!!
liefs Marleen

he marleen,

ik ben ook een jonge moeder ( teminste dat word ik in  augustus) ben net  23 jaar oud en ben 31 aug uigerekend. ben nu dus 10 weken en 4 dagen zwanger.
bij ons was het wel gepland. ik heb altijd al heel jong moeder willen worden. en tot nu toe ziet het er allemaal heel goed uit. we hebben 9 feb onze 2de echo, spannend hoor. ik kan niet wachten om onze drumes weer te zien en te horen.

groetjes brigit

Hoi Marleen

Ik ben, net als jij, ook nog maar 22.
Maar bij ons is het wel behoorlijk gepland hoor. We zijn alles bij elkaar
dik een jaar bezig geweest en nu is het dan zover. Ik ben morgen precies
11 weken zwanger en volgende week maandag krijgen we een echo. Echt
spannend allemaal. En vooral heel leuk dat mijn droom is uitgekomen....
Ik wilde altijd al jong moeder worden.

Ik wens je een fijne zwangerschap toe!
Liefs Annet

Hoi Hoi,

Ik ben zelfs nog een paar jaar jonger, ben namelijk 19.
Alleen zijn wij wel gepland zwanger, 1ste ronde ook gelijk raak.
Ik ben nu 9 weken zwanger, dus in September uitgerekend en hbe vorige week mn eerste echo gehad.Zag er goed uit gelukkig.
Als je wil mag je me wel toevoegen op msn als je dat hebt:koetje109@hotmail.com

Liefs Danielle

hallo allemaal

ik ben 20 jaar  ons kindje was ook gepland   ook bij ons was het raak in ronde 1 of tewijl binnen 4 weken
ik ben nu 3 maanden en 4 dagen zwanger van ons eerste kindje!
het gaat prima.
ik heb nergens last van geen misslijkheid overgeven niet  
alleen af en toe wat moe gevoeligen borsten   wat duizelig maar veder echt helemaal niks.
31 jan heb ik me eerste echo gehad en dat was prima
ik heb ook msn dat is jeanmarriet@msn.com  
als de aanstaande mama,s willen chatten kunnen jullie me toevoegen

groetjes en liefst jeannet

3 maanden & 4 dagen zwanger!!!

Hallo

Hier nog een aanstaande jonge moeder, ik ben chantal en ben 21 jaar..
Ik ben 22 als de kleine geboren word, ben uitgerekend rond 22 mei.. en ben dus morgen (maandag)   25 weken zwanger! en alles gaat toppie! zitten nu midden in de verhuizing, best druk pfff.. word ook allemaal ff teveel.. maar goed.. we hebben dus afgelopen donderdag de sleutel gehad.. en gelijk begonnen.. alles is al bijna klaar en we kunnen dus bijna over!

Bij osn was het ook zeer zeker gepland, de 1ste ronde was gelijk raak alleen eindigde die in een miskraam, en ongeveer 8 maandjes later was het raak en alles gaat goed! Wij zijn ook al 1.5 jaar getrouwd! Ook komen we er donderdag achter wat er in mijn buik groeit! spannend dus! nou succes en veel geluk allemaal!

Liefs Chantal 24 week en 6 dagen zwanger!

hoi hoi
ik ben 24 en heb al 2 kindjes
en ben nu zwanger van nummer 3
groetjes diana
14 weken zwanger

hoi marleen,

Ik ben ook net als jij 22 jaar. En verwacht eind juni ons kindje. Het wordt alleen niet niet de 1e maar... de 4e.

Veel geluk en liefde met je partner en jullie toekomstige kindje..

Liefs gerdientje

Terug
Bovenaan