Jonge aanstaande moeders...

hoi hoi
ben nu niet meer zo heel erg jong maar toen ik ben bevallen van mijn eerste was ik 21 jaar.ben nu 30 en verwacht in juni ons 5e kindje.de meesten beginnen pas met 30 en ik ben straks moeder van 5 kids ,heerlijk hoor!!!
liefs sil

Hoi allemaal,

Morgen word ik  24 jaar en eind april verwachten wij ons eerste  kindje. Ik was de tweede maand zwanger na het stoppen met de pil. Vlugger dan verwacht eigenlijk.
Ik wil  iedereen  hier een hele fijne en voorspoedige zwangerschap toewensen en een wolk van een baby !  

Groetjes, Yasmina    

ben 23 (mijn aanstaande man 32) zwanger en zkr wel gepland, en net 1 dag voor dat ik 24 wordt uitgerekend. We zijn er heel blij mee, en gaan om alles te bevestige 2 mei trouwen.

Gefeliciteerd.

Ik ben niet in augustus uitgerekend, maar wil je toch feliciteren.

Liefs Elina
(8w2d)

hallo

wat heerlijk om te lezen dat er nog veel meer jonge moeders zijn.(begrijp me niet verkeerd.)ik ben 22 en in verwachting van onze eerste. ik krijg veel verschillende reacties en ben daar nogal gevoelig voor. maar weet gelukkig ook voor mezelf wel dat het goed zit. laat ons kindje in juli maar komen .

Grappig om dit zo te lezen!

Ik ben 23 en nog niet zwanger (2e ronde!)
iedereen heeft het er altijd over; "je bent nog zo jong, wacht nog maar een tijd!"
maar ondertussen kriebelt het al een tijdje (2jr) giga bij mij en bij m'n mannetje sinds een jaartje ook... en nu hebben we besloten er helemaal voor te gaan!
Ik vind het heerlijk om te lezen dat er al velen van mijn leeftijd het zelfde hebben!
wat ik eigenlijk wel kon weten maar toch!
En het geeft me goede Hoop!

greetz Jazzie

Hai allemaal!

Ik ben 20 en in augustus uitgerekend van nummer 2. Ik was 19 toen ik
mijn dochter kreeg, zij is nu ruim 1. In mei word ik 21. Mijn man is
trouwens 5 jaar ouder, hij wordt binnenkort 26.

Groeten,

Lynn

Hoi allemaal,

Ik ben nu 27 en heb twee kinderen (4,5 en 2 jaar) Misschien een leuke tip:

Het boek 'moeder worden voor je 25ste' , van Annet Heijermans is een heel leuk en interressant boek, misschien iets voor jullie.

Terug
Bovenaan