Jonge aanstaande moeders...

Hoi Hoi

Ook ik ben een jonge aanstaande moeder. Ben 22 jaar en nu 37w en 1d zwanger van ons eerste kindje. Was wel gepland. Kan niet meer wachten.

Groetjes Heleen.

Hoi hoi,

Hier nog een jonge mama!! Ik was 17 toen ik wanger raakte van de eerste(niet gepland maar wel gewenst), en 18 toen mijn zoon is geboren. Ben op dit moment 20 weken en 6 dagen zwanger van een tweede zoon(wel gepland), en ben nu 23(ben ik met de geboorte van de tweede   nog steeds). Bevalt me eigenlijk wel goed hoor jong mama zijn, maar ik vind ook wel dat je een stukje van je jeugd mist wat je ook niet meer kunt inhalen.(begrijp me niet verkeerd ik zou mijn zoon voor geen goud meer willen missen)

Groetjes Annemiek
20w6d

hallo,

ook hier een jonge moeder.
ik ben in augustus bevallen, was toen 22 jaar.
na 2 maanden weer zwanger geworden en nadat de schrik weg was heel blij dat ik straks in juli nog een kindje krijg!
ben dan 23 en moeder van 2 kids, erg leuk al zeg ik het zelf.
ik wou zelf altijd jonge moeder worden en dat is gelukt hi hi.
ik heb ook niet het idee dat ik wat gemist heb ofzo in mijn "jeugd".
2 was eigenlijk niet de planning maar nu het zover is kan ik er enorm van genieten!

liefs marlies

Hoi.
Ik ben 20 en nu 30wk4d van de eerste. Niet gepland en alleenstaand ook geen uitzicht op een woning.
Iedereen succes gewenst met het kleine wondertje.
Groetjes Jenny

Hallo alle zwangere dametjes,        

Ook ik ben een jonge aanstaande mama. 23 jaar. Ik ben  uitgerekend op mijn eigen verjaardag, wat het extra spannend maakt allemaal. Ik zit  in het laatste jaar van mijn opleiding, en vooral dat geeft mij vaak het gevoel dat ik een jonge mama ben. Maar mijn  mamakriebels waren er gewoon eerder dan dat op dit moment regulier schijnt te zijn.

Ik trek me er maar niets van aan en geniet van alle momenten. Maar af en toe lukt dat ook niet en dan wordt ik wel wat onzeker. Niet over mijn leeftijd of over of ik het wel kan. Meer van wat andere ervan vinden. Dat is toch belachelijk!

Dus ik schreeuw het uit: IK WORD MAMA EN DAAR BEN IK APEN TROTS OP!

Veel liefs

Hoi
Nou ik ben 23 jaar en ben nu 13 weken en 3 dagen zwanger...
Het was totaal niet gepland en sta er ook nu alleen voor...
Maar desondanks ben ik super super blij en vind zwanger zijn het allerleukste wat er is
Groetjes Kim

Is t al 18 augustus???

hai..

Ik ben 22 en nu inmiddels 30 wk zwanger het was niet echt gepland en weet ook nog maar 10 wk dat ik zwanger ben heb er even aan moeten wennen maar vind het nu fantastisch. Me vriend heeft het nu nog erg moeilijk maar ik hoop dat ie gauw bijtrekt en er net als ik van kan genieten het is het mooiste wat mij is overkomen en zou het niet meer anders willen..
Ik zie het nu ook echt als een voordeel om zo jong een kindje te krijgen, geniet ervan het is zo weer om. Morgen heb ik voor het laatst een echo heb er echt heel veel zin in om mijn kleintje voor het laatst te zien in mijn buik..
Veel succes allemaal

Liefs danielle

Ik ben 23 jaar en me man 24.
We zijn getrouwd toen ik 3 maanden zwanger was, en de kleine was meer dan gepland en was direct raak.
Ik ben nu 32w3d zwanger en kan niet wachten tot ik de kleine kan vasthouden.
Wij hebben er echt voor gekozen jong ouders te worden.
Waren beide begin 2005 klaar met onze opleiding ik tot doktersassistente hij agent.
We wonen ook al 2 jaar samen nu en er was zat plek over voor een kleintje.
Voor ons idee waren we er gewoon helemaal klaar voor.
Uiteindelijk wil ik ook  2 kids, maar wanneer ik de 2e wil weet ik nog niet dat zal veel met de 1e te maken hebben. Kijken hoe het gaat qua bevallen en verzorgen van 1 kind.

Groetjes Dees een a.s. april mama

Terug
Bovenaan