jonge aanstaande moeders????

Hoi hoi

ik was 17 toen ik mijn dochtertje kreeg (16 toen ik zwanger werd)
nu ben ik 22 en in verwachting van mijn 2e

ook in mijn geval van een andere man dan van de eerste
wie gezellig wil kletsen : renske_en_kayleigh2@hotmail.com
ben nog wel op msn te vinden als de misselijkheid het toe laat

xxx Renske

ik ben 20 en ben 8 weken zwanger maar alles is wel volgens plan gelopen dus dit eerste kindje is erg gewild! haha

groetjes renata

Hoi,

Ook ik ben jong mama geworden ik was 20 dat ik zwanger was en 21 toen ik beviel van de eerste, en wij hebben nu bijna 2 jaar later bewust gekozen voor een tweede(voor een laatste zeg maar, en dat is een spontane tweeling zwangerschap geworden) ben nu bijna 32 weken zwanger van de 2+3 en zal als ik 23 ben dus moeder zijn van 3 jonge spruiten, maar het was een bewuste keuze, en ik ben nog steeds bij dezelde vriend, samen een huis en alles, wie me wil toevoegen op msn mag dat doen MissXZoethartje@hotmail.com

hoi hoi

ook hier een jonge moeder, ik ben 21 jaar.
dit kleine kadootje hadden we niet helemaal gepland maar de ziekte van pfeiffer en de pil zijn niet een onwijs goeie combinatie laten we maar zeggen.
in het begin moesten mn vriend en ik er erg aan wennen dat er een kleintje kwam, we kende elkaar pas 4 maanden en we woonden niet samen niets.

nu wonen we samen en kijken vreselijk uit naar de dag dat we onze ieniminie in de armen kunnen sluiten.
 lijkt me ook wel gezellig om met aanstaande jonge mama's te msn-en.. mijn emailadres is; lichje@hotmail.com

groetjes jose
(30 weken zwanger vandaag)

Hallo,

Ik ben 21 Jaartjes jong en nu 39 weken zwanger van mijn eerste kindje.
Als je wil mag je me best toevoegen op msn:
larisjuhxxx@hotmail.com

groetjes xxx

Hoi,
Ik was nog 16 toen ik beviel van mijn zoontje. Ik weet dus ook hoe hard het allemaal kan zijn. Heel wat problemen gehad in de tijd.  Vooral ook met mijzelf en school. Plus een depressie na de bevalling.  
En kwa de kleine ook, verzekeringen, geld, tijd, alles vormt wel een probleem.
Het is moeilijk te doen, maar altijd volhouden! Je komt er wel doorheen.
Wel een grote mazzel gehad dat mijn partner bij me bleef en 100% voor ons ging.
En dat op onze leeftijd.

Nu ben ik 21 en 15 weken zwanger van mn tweede, mn partner en ik zijn nog steeds saampjes en gaan zelfs binnenkort trouwen.

Esther
PS: Met vragen,  of wat dan ook mag je altijd contact zoeken.
lydwine_oswalda@hotmail.com

hey meiden
 ik ben blij met jullie reactie en ik kan er zeker wat mee cristine ik weet je naam niet meer zo goed maar het idd het zelfde geval als wat jij hebt met je vriend ik laat hem nu ook met rust nou ja als je verder wil praten dan kan je me toevoegen op msn
mirandapopke85@hotmail.com

veel liefs tietie

Terug
Bovenaan