jonge aanstaande moeders????

Hallo allemaal,

Ik was 20 en mijn man 19 toen we onze oudste dochter kregen. Het was zeker niet gepland, maar we hebben er nooit een seconde spijt van gehad. We zijn getrouwd toen ik 5 maanden zwanger was. Toen ik 23 was en mijn man 22 kregen we onze tweede dochter. Inmiddels zijn we 26 en 25 en we verwachten in augustus ons derde kindje. We zijn super gelukkig met ons prachtige gezinnetje. Ik krijg nog steeds vaak reacties dat ik op m'n 26e al m'n derde kindje krijg, maar ik laat de mensen maar lekker kletsen, zolang wij het fijn hebben met elkaar, kunnen de meningen van anderen me niet zo veel schelen.
Ik wens iedereen een goede zwangerschap toe.

Liefs Annemarie

Hoi,

Ik was 21 toen ik zwanger raakte van mijn oudste dochter. Mijn ex heeft me na een paar dagen al in de steek gelaten en heb haar alleen opgevoed.

Met mijn 23e kreeg ik de jongste en ook haar vader liet me na 10 weken zwangerschap in de steek.

Maar heb beide meiden altijd alleen opgevoed tot ik in maart 2005 mijn huidige man heb leren kennen. Ik ben nu 25 . Mijn man  heeft de kids erkend en samen vormen we nu een gezin met 4 kinderen.

Een 2ling van bijna 7
Mijn oudste dochter van net 4 en
mijn jongste dochter van net 2 jaar.

We willen heel graag nog een kindje samen. Dus nummer 5! Heel veel mensen kijken mij ook heel raar aan, maar dit beslis je zelf en niet de omgeving. Dus lekker laten lullen.

Liefs Nienke

fam-de-lange@hotmail.com is mijn msn.

hallo allemaal

ik ben afgelopen 25 april 22 jaar geworden en deed op 28 april een test en bleek al  drie en halve maand zwanger tezijn.
ben nu morge 18 weken zwanger
mijn ex heeft me ook in de steek gelaten omdat hij niks met het kindje te maken wil hebben en nog niet aan toe is zegt hij.
maar als ik genoeg over voor hem had had ik het wle weg gehaald zegt hij alofs het mij schuld is.
dus ik ben nu op 25 okt uitgrekend en ga het ook alleen opvoeden met de steun vanme ouders en familie.
het doet nog steeds zeer dat hij weg is maar achteraf misschien ook beter hoe dan ook hij blijft een vader op hij het nou wil of niet maar verder wens ik iedereen sterkte met de zwangerschap

groetjes liesje

Hallo Allemaal,

Ik ben 22 jaar en over 2 en een halve week verwachten wij onze eerste kleine. Hier hebben we heel erg bewust voor gekozen, want ik wilde graag jong moeder worden. Toch krijg je hele verschillende reacties uit de omgeving. De een vind het geweldig terwijl de ander echt denkt dat we gek zijn. Maar mijn man en ik vinden het helemaal geweldig.
Succes aan alle aanstaande mama's die er nu alleen voor staan!!!!!! Zet hem op en ik vind het geweldig dat jullie ervoor hebben gekozen om het gewoon te laten komen!!!!

Liefs,
Linda

Hoi meiden!

Ik ben 24 jaar en zwanger van mijn eerste kindje, 37 week alweer inmiddels.
De zwangerschap was niet helemaal gepland maar dat nam niet weg dat ik er niet blij mee was, alleen de papa dacht er wat anders over... (zag liever een abortus)  Om een heel lang verhaal kort te maken en veel ellende verhalen te besparen (hoe t allemaal gegaan is is niet echt leuke manier), ik heb "gekozen" voor mijn kindje en we zijn uitelkaar gegaan. (woonden al wel samen)
Ik ga de opvoeding alleen doen en heb erg veel steun van famillie en vrienden.
Ga het zeker redden net zoals alle andere alleenstaande mama's want zeg nu zelf als je een echo ziet en het hartje zie je kloppen dan ben je toch meteen verkocht?

Bij deze iedereen ook nog van harte met de zwangerschap!!

Veel liefs MY

Hey..

Ik ben 18 jaar en 28 weken zwanger van mijn 2e kindje. Ik was 16 toen ik zwanger raakte van mijn eerste.
Ik ben heel blij met deze zwangerschap al vinden veel mensen het raar dat je op zon jonge leeftijd zwanger bent, en helemaal van een tweede.

Terug
Bovenaan