Jonge meiden gezocht

<p>Hoi dames!</p><p>Ik zoek een paar leeftijds genootjes om lekker mee te kletsen.</p><p>Ik ben zelf 22 dus vrij jong en zou fijn vinden om ook eens van andere meiden te horen waarom ze nu een kindje willen.</p><p>Ik word namelijk heel raar aangekeken als ik mensen vertel dat ik al getrouwd ben enz. Laat staan een kindje wil.</p><p> </p><p>Zijn er meiden die het leuk vinden om ervaringen enz. Te delen? :)</p><p> </p>

Hoi, ik ben zelf met 20 jaar getrouwd en toen ik net 21 was (10 dagen na verjaardag) heb ik een zoontje gekregen die nu 4 maanden oud is. Ik werd door sommige ook best raar aangekeken dus herken t helemaal. Ik zou wel ervaringen willen uitwisselen maar dan liefst niet prive maar via dit forum.

Hee izzy!

Bedankt voor je reactie!
Ik vind fijn om te horen dat ik niet de enige ben met zo vroeg een kinderwens. Ik besef me goed dat mensen verdwijnen uit je leven als jij verder gaat met je leven. 
Maar blijft lastig..
Heb jij het idee dat er mensen afstand van je nemen , nu je heel ander leven hebt als je leeftijds genootjes?

Hoi,
Ik heb dat idee wel ja! Hetzelfde geldt ook voor mijn man die bijna 25 is dus of het leeftijd is weet ik niet. Het kan ook zijn dat iedereen in een ander ‘levensfase’ zit. Niet alleen vrienden maar zelfs nichtjes waar ik super goed mee was hebben afstand genomen omdat zij juist vonden dat ik te druk was, maar dat is toch logisch als je getrouwd bent en een kind hebt denk ik dan..

Hoi,
Ik ben nu 30 maar ik was 22 toen ik mijn eerste dochter kreeg. En ik werd ook altijd raar aangekeken als ik ergens liep met de kinderwagen. En ik had altijd best een grote groep vriendinnen en ze hebben me allemaal wel in de “steek” gelaten om maar zo te zeggen. Ik vind het soms wel lastig maar als ik dan zie in wat voor een levens fase hun nog zitten ben ik wel blij dat ik daar niet meer bij hoor ?

Hoii!
Ik ben 22 en heb een dochtertje van bijna 4, we willen nu voor de tweede gaan. Ik denk zelfs dat als we een zwangerschap weer bekend maken alsnog ieder raar kijkt.. Want tja, je bent erg jong he! ?

Hi!
Al die vooroordelen he..
Ik ben momenteel 23 en ben 9 weken zwanger, vorig jaar al 2x een miskraam gehad toen ik dus 22 was, werd toen door sommige mensen ook wel gek aangekeken en dan kwam al snel de vraag was het gepland? En dan dacht ik waarom is dat relevant, iemand van 30 vraag je dat ook niet... 
heerlijk om jong ouders te worden, can’t wait! 

Ik ben zelf 20 en op dit moment 19 + 1 weken zwanger. In mijn omgeveving vinden veel mensen het leuk. Dat komt misschien omdat in mijn omgeving best veel jonge meiden al een kind hebben en/of zwanger zijn. Mensen kijken er niet echt meer van op.
maar belangrijkste is, dat wij gelukkig zijn en ons gevoel volgen. ?

Terug
Bovenaan