Jonge meiden gezocht

Ik ben zelf 24 en 7,3 weken in verwachting van ons eerste kindje. 
Ben wel al 25 als het kind geboren wordt, mocht alles goed gaan uiteraard.... vorige zwangerschap bij 10 weken miskraam gehad. 
Opzich vind ik 25 met de eerste en vriend bijna 28 bij de eerste niet echt jong. Vrienden en familie vinden het helemaal te gek, alleen op mijn werk ga ik scheve gezichten trekken denk ik... werk in een klein team met mensen van gemiddelde leeftijd van 40+ dus ze zien mij echt nog als een jonkie daar zie ik wel erg tegenop. Ookal ben ik al 8 jaar samen met mijn vriend en wonen we al bijna 2 jaar in onze koopwoning.

Ik ben net 23 en zwanger van de eerste, nu bijna 16 weken. Begin november uitgerekend. Wij zijn er erg blij mee. Veel leuke reacties gehad, maar ook vaak de vraag of het wel gepland was. Ik heb die vraag altijd als negatief ervaren en vond het ook niet prettig, ieder zijn eigen keus toch. 

Hoi!
Ik was 22 toen ik beviel van mn zoontje en inmiddels 33 weken zwanger van mijn 2e op 24 jarige leeftijd. 
Mensen verwachten dat je leven stopt bij het hebben van een huwelijk en kinderen, maar voor mij begon het hier juist! Ik geniet er dus echt van om een gezinnetje te zijn en focus me vooral op ons en de mensen die dat wel normaal vinden. Helaas zul je altijd reacties krijgen.

Ik was 20 toen ik trouwde 22 toen ons zoontje kwam 24 onze dochter Esmee 26 onze dochter amber en 35 onze dochter tiffany en nu ben ik dus 37 en heb al een dochter van 13 en ons zoontje zou 15 zijn maar die is helaas overleden.

Hoihoi! 
Toen ik 23 was werd ik zwanger van mijn eerste kindje, een meisje. Nu is ze 10 maanden uit en het gaat super goed, het is zo leuk!! Wij zijn alweer bezig voor nr 2!
Mensen in omgeving reageerden heel leuk. En natuurlijk heb je negatieve reacties en gepraat achter je rug om, maar die mensen doen er ook niet toe.. Als je uiteindelijk met je kindje in je armen ligt is dat het enige belangrijke en vergeet je alles om je heen! Mensen die er niet toe doen vallen voor jou vanzelf af
X

@Nienv, leuk om jouw verhaal te horen! Hoe bevalt het moederschap je? Is het zo zwaar als iedereen zegt? Ik denk dat je als jongere het ook makkelijker aankunt, of hoe ervaar jij dat?
Die negatieve reacties lijken me echt vervelend :( ben je zelf zo blij met je zwangerschap... Ik heb afgelopen vrijdag nog bij m’n moeder gepolsd hoe ze het zou vinden als ik zwanger zou zijn en ze reageerde gelukkig heel positief. Maar reacties op m’n werk bijvoorbeeld lijken me wel lastig.. Ik heb ook nog geen vast contract; maar een collega (ook zonder vast contract) is nu ook zwanger en voor haar wordt tijdens haar verlof vervanging geregeld. Kan er dus wel vanuit gaan dat ze me er niet uitgooien. 
Hoe is jouw situatie, hoe lang ben je al samen met je vriend en heb je een vast contract? X!

Terug
Bovenaan