Jonge meiden gezocht

Zo fijn om te horen dat meer mensen dit hebben! 
Stiekem ga je toch aan je zelf twijfelen. En inderdaad ik denk als wij zwanger zouden zijn , dan gaan ze sws vragen of gepland was.
Het gekke is... iedereen zegt altijd :
Jullie krijgen zeker vroeg kinderen..
Of als je met een kindje loopt:
Begint Het al te kriebelen?

En Als dan echt zo is dan is het allemaal wel heel snel en raar.

Tuurlijk Het is onze keuze en wij zouden er heel blij mee zijn. 
Maar een beetje steun en liefde heeft ieder mens nodig  toch?

Ik ben nu 20 en verwacht mijn tweede kindje in september. Vorig jaar juli ben ik bevallen van mijn dochtertje, toen was ik 19 jaar. Dus een jaar en twee maand zit er tussen hun straks.
Super jong en super snel achter elkaar maar zou echt niet meer anders willen wensen. 

Hoi hoi!
Ik ben 23, mijn vriend is 28 en we zijn van plan om in september “te beginnen” (zeg je dat zo??). Leuk om leeftijdsgenootjes te spreken! 
Wat je zegt over de reacties van anderen, dat herken ik wel .. ik ben ook heel benieuwd hoe onze omgeving zal reageren. We hebben wel wat vrienden die ook onlangs ouders zijn geworden, en een aantal vriendinnen van mij weten hoe groot mijn kinderwens is. Die vinden het zeker weten super leuk als ik vertel dat het zover is. Verder probeer ik me er niet al te druk om te maken. Het belangrijkste is dat wij er happy mee zijn?
Zijn jullie al begonnen? Spannend hoor. Leuk om contact te houden, ik ben erg benieuwd!

Hey! Ik meld me aan, haha.
Ik ben op het moment 20, over twee weken 21. We proberen het sinds eind 2017. Ik heb ook vaak mensen dat als we zeggen dat we er een wens voor hebben, ze zeggen: zo dat is wel jong zeg..
Zelfs de huisarts vond dat we nog geen onderzoeken nodig hadden (mijn vriend was al wel onderzocht) omdat ik nog zo jong was en dus alle tijd van de wereld heb. Vond ik een domme reden. 
Mijn vriend is 28 trouwens :) 

Ik ben net 23 geworden en ik heb een dochtertje van 3 maanden. 
Bij mij werd er ook vaak gevraagd of het een foutje was. Wat ik zelf erg beledigend vind aangezien we er echt voor gekozen hadden. 
Ik ben blij dat ik jong ouder ben, ze heeft nu jonge ouders, (relatief) jonge opa’s en oma’s en dat vind ik wel belangrijk. Ook is het leeftijdsverschil met neefjes en nichtjes nu nog niet heel groot wat ook leuk is voor omgang in de familie. 
Gelukkig reageerde mijn familie wel goed maar onze vrienden zijn ook nog niet in deze fase en dat is wel eens lastig. Het zou leuk zijn als zij ook een kindje zouden krijgen?

Hee!
Wat leuk, ik ben zelf 23 jaar en vandaag 8 weken zwanger. Ik ben zelf vorig jaar getrouwd.
Ik krijg vaak ook dit soort reacties en herken het dus ook heel erg.
Vorig jaar ben ik verhuisd voor mijn man, was makkelijker met zijn baan (zzp'er) en ik kon zelf overgeplaatst worden binnen het bedrijf waar ik werk. 
Zelf heb ik bijna tot geen contact meer met de vrienden van waar ik vandaan kom en probeer nu een letterlijk nieuw leven op te bouwen in mijn nieuwe situatie en daarin dus ook nieuwe mensen te leren kennen. 
Lastig is het soms wel, maar ik vind het belangrijkste dat ik, mijn man en toekomstige kindje gelukkig zijn. De rest mag denken wat ze willen! 
Ben je zelf al zwanger of begint het al lekker te kriebelen? ?
Liefs

Hi!
Oooh wat herkenbaar allemaal!
Ik ben ook 22 en mijn vriend 24. En wij zijn sinds 2 weken geleden "begonnen"..(lees: gestopt met de pil)
Nu weet ik dat mijn ouders en schoonouders het geweldig zullen vinden, alleen ook wij hebben vrienden die er echt totaal nog niet mee bezig zijn. Ook word er wel is een grapje gemaakt en dan zeggen mensen ook van nou jullie zijn nog veelste jong.
Terwijl ik vind dat het juist een soort pluspunt heeft. Tuurlijk zijn er voor en na delen. Maar ik heb zelf als kind altijd het fijn gevonden en leuk dat mijn ouders nog jong waren. (hun waren 23 toen ik werd geboren).
Gelukkig trek ik me er niet veel van aan.
Maar leuk, zijn jullie al lang bezig? Leuk ook dat sommige meiden al kinderen hebben en ook in verwachting zijn, kunnen we mooi ervaringen delen!

Ik ben zelf 24 en 7,3 dagen in verwachting van ons eerste kindje. 
Ben wel al 25 als het kind geboren wordt, mocht alles goed gaan uiteraard.... vorige zwangerschap bij 10 weken miskraam gehad. 
Opzich vind ik 25 met de eerste en vriend bijna 28 bij de eerste niet echt jong. Vrienden en familie vinden het helemaal te gek, alleen op mijn werk ga ik scheve gezichten trekken denk ik... werk in een klein team met mensen van gemiddelde leeftijd van 40+ dus ze zien mij echt nog als een jonkie daar zie ik wel erg tegenop. Ookal ben ik al 8 jaar samen met mijn vriend en wonen we al bijna 2 jaar in onze koopwoning.

Terug
Bovenaan