Jonge moeders 1e zwangerschap

Ik ook nog jong. Ben 20 en als de kleine komt ook nog steeds. Ik heb het altijd vroeg gewilt, en ben blij dat ik alles redelijk op orde heb, opleiding afgerond etc :)

Ik was 25 toen de eerste kwam nu ben ik 34 maar was ook al begonnen toen ik 20 was ☺

Helaas werkte mijn vruchtbaarheid niet mee...

Leuk om te lezen dat meiden jong beginnen ik ben er een voorstander van en hoop dat mijn oudste dochter dat ook doet  

Hee wat leuk,

Soms ben ik onzeker over het feit wat anderen er van zullen vinden op deze leeftijd.
<p style="text-align: left;">Maar onzekerheid hoort er vast en zeker bij. Hoe ver ben jij Maris20.</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Ik blijf erbij dat leeftijd niks met opvoeden te maken heeft en wat anderen ervan vinden moet je maar gauw het ene oor in het andere oor uit laten gaan!

Lekker genieten van je zwangerschap meis

Liefs Annemarie

@annemarie34 vind ik ook. Natuurlijk heeft jong moeder worden ook nadelen. Maar dat is ook als je ouder bent. Ik vind het vooral heel fijn dat ik mijn kinderen kan zien opgroeien, en lang van ze kan genieten. Al zal het wel zwaar worden soms, maar dat zal zich wel redden uiteindelijk.

@Daaandje: Ik ben morgen 17 weken. En ik zou me er niet te veel wat van aantrekken, wat anderen ervan vinden! Jij weet wel beter en 23 is geen 16 meer, daar zit ook nog wel aardig wat verschil in. Je bent volwassen :)

@Maris20 , daar heb je ook helemaal gelijk in! :) dan ben je al een stuk verder als mij. Ik moet mijn eerste echo nog hebben! Heel spannend allemaal en kan eigenlijk niet meer wachten.. duurt veeel te lang allemaal ;p.

@annemarie34 Dankjewel, genieten ga ik zeker :)

Hoi daaandje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben 2o en 21 als ik beval en momenteel 2o weken zwanger van een meisje! Dit is m'n eerste kindje en was eigenlijk niet gepland, maar ik en mijn vriend zijn er toch heel erg blij mee!

Maris20 jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

En hoe gaan jullie zwangerschappen tot zover?

Veel liefs!

Terug
Bovenaan