Jonge moeders 1e zwangerschap

Wat leuk dat je het al hebt verteld! Hoe lang ben je zwanger Daaandje?

Zelf nog geen last van te kleine broeken. Wel af en toe opgeblazen gevoel maar dat zullen mn darmen wel zijn.
<p style="text-align: left;">Ik ben nog helemaal in de: Echt waar? Ik ben zwanger? Modus haha. Eerst de echo maar even afwachten :).</p>

Hoi AnoniemJ,

Ik zit nu in mijn 8e week :) Ik moet mijn eerste echo ook nog hebben .. ik zie dat jij je echo eerder hebt dan mij, is het medische noodzaak bij jou?

Mijn echo is 1 maart pas.... pfffff zo lang nog wachten :p!!!

Liefs!

hoi hoi,

ik heb een nogal raar verhaal.

ik ben 20 jaar oud en kwam er pas op de 25e week achter dat ik zwanger was.

ik heb geen enkele symptomen gehad, <span style="line-height: 1.5;">alleen last van verstopping gehad in mijn darmen, pas in de 25e week is er een uitgebreid bloedonderzoek gedaan maar was het al te laat. </span>

dit is mijn 1e zwangerschap.

de gene waarvan ik dacht dat het de vader zou moeten zijn is het niet (vaderschapstest gedaan)

nu zit ik met het probleem dat ik niet weet wie de vader is.

dit is nog niet alles, het is en ongewenste zwangerschap, ik heb geen geld of baan om voor het kind te zorgen, nu woon ik nog wel bij mn ouders maar nu ze weten dat de vader onbekend is zijn ze er niet zo blij meer mee.

ik heb geen enkel idee wie de vader zou kunnen zijn en ik zou ook niet weten hoe ik nu verder moet.

door alle stress heb ik veel last van buikpijn, diarree, hoofdpijn en flauwvallen, ben ermee naar de ha geweest maar die zegt alleen maar rustig aan doen dan gaat het wel over.

ik ben kompleet radeloos. ik hoop dat iemand misschien een tip heeft om mee en beetje op weg te kunnen helpen?

vriendelijke groetjes

Hoi Daaandje!

1 maart duurt idd nog ff!

Bij mij geen medische oorzaak, ik belde voor een afspraak en bij die praktijk is het normaal om de 1e afspraak rond de 7e of 8e week te doen. Ik ben dan ongeveer 7 weken. Super spannend!

Ben trouwens nu ook behoorlijk misselijk in de ochtend. Helaas.....

En hoe gaat het met jou?

@kimberly. Wat een vervelende situatie, probeer rustig te blijven inderdaad. Dat is t beste voor je kindje. Verder zou ik zo snel mogelijk een baantje zoeken zodat je in ieder geval inkomen hebt..  heel veel succes!!

Liefs!

Ik ben net 22 en ga in maart bevallen van ons eerste kindje.

Gefeliciteerd allemaal en geniet van de super mooie tijd nu en die komen gaat.

leeftijd wilt niet altijd wat zeggen, iedereen doet het goed op zijn eigen manier.

Ik heb heb nu de wel flink de pijntjes maar we krijgen er iets heel moois voor terug :)

Heehoi AnoniemJ!

Update! Ik heb eerder een echo gekregen dan de planning was doordat ik opeens bloed verloor. En dan schrik je je natuurlijk helemaal naar!!!

Op de echo bleek alles naar termijn er goed uit te zien en er was een kloppend hartje. :) Super opgelucht natuurlijk. Wel ben ik korter zwanger dan dat ik zelf berekend had. Ik ben 2 oktober uitgerekend. En vandaag precies 7 weekjes zwanger :)

Verder qwa klachtjes ... tsjaa toch komt de misselijkheid nu de hoek om kijken zowel smorgens als eind van de middag. Erg naar. En nog steeds veel moe (maar daar kan ik beter mee leven dan die misselijkheid).

Claudiamichiel, spannend zeg! Zware laatste loodjes? Ik wens je veel succes met de laatste weken!

Ik ben ook 5 weken (en 5 dagen) ik had ook alleen heel erg last van vermoeidheid en pijnlijke borsten maar sinds een paar dagen ook kramp en steekjes. Vind dat echt dood eng

Ik ben 25 en bijna 6 weken in verwachting van mijn 1e kindje. Beide zussen bleken al zwanger te raken als ze een piemel zagen dus ik had goede hoop, maar nu 1,5 jaar later en 2 kuren clomid (ik bleek PCO te hebben) ben ik ook eindelijk zwanger geraakt. Ik kan niet wachten tot de eerste echo, ik heb nu nog niet echt het gevoel dat het eindelijk zo ver is!

Terug
Bovenaan