jonge moeders

A

Anoniem

Guest
ik zou het leuk vinden om een beetje te kontakten
met andere meiden die net als ik er voor kiezen om jong aan
kinderen te beginnen of jong,ik ben zelf 23 en mijn vriend is 25
ben nog niet zwanger maar heb ondertussen al wel de pil laten staan,en zijn aan de foliumzuur.

knuf en kus jb

hey hey

ik ben nu 20 wordt volgende maand 21! ben nu sinds eind maart gestopt met de pil en slik sinds 2 weken foliumzuur! mijn vriend wordt wordt   vrijdag 23.

hallo ik ben er ook zoeen.
ik ben zelf 23 maar mijn vriend is een stuk ouder, namelijk 34.
wij zitten in de 2e ronde nu.
het is allemaal aan het rommelen met mijn baan dus niet alles loopt even lekker, maar het belangrijkste is dat hij er voor me is en ik voor hem, en dat we van elkaar houden.
volgend jaar gaan we trouwen

quote: coortje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2006 22:40:28'));

hey hey

ik ben nu 20 wordt volgende maand 21! ben nu sinds eind maart gestopt met de pil en slik sinds 2 weken foliumzuur! mijn vriend wordt wordt   vrijdag 23.

ik   ben ook gestopt in maart met de pil en ben nu een dikke maand aan de foliumzuur.
alvast een fijne dag toegewenst voor de verjaardag van je vriend.

knuf en kus jb

quote: fiepke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2006 22:40:40'));

hallo ik ben er ook zoeen.
ik ben zelf 23 maar mijn vriend is een stuk ouder, namelijk 34.
wij zitten in de 2e ronde nu.
het is allemaal aan het rommelen met mijn baan dus niet alles loopt even lekker, maar het belangrijkste is dat hij er voor me is en ik voor hem, en dat we van elkaar houden.
volgend jaar gaan we trouwen

hartelijk gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk.

bij jullie zit er nog wel wat leeftijds verschil tussen is misschien daarom ook de keus gemaakt om nu kinderen te nemen?????niet verkeerd bedoeld hoor.

en als je zelf niet lekker in je vel zit wil het meestal ook allemaal niet zo lekker lukken.

knuf en kus jb

thnx zal wel lukken! hoor jij ook veel verhalen over dat ze het te jong vinden?? bij ons zit het in tweestrijd! heb jonge vriendinnen die moeder zijn, maar er zijn ook echt anti mensen

ik ben dus vanaf het stoppen met de pil meteen aan de fz gegaan.
het is niet zo dat we hebben besloten om aan kinderen te beginnen vanwege zijn leeftijd, we zijn er gewoon klaar voor, dat had ook pas over 4 jaar of zo kunnen zijn, maar dat is niet zo, het is nu.
en het leeftijdsverschil is alleen in cijfers groot, want verder sluiten we perfect op elkaar aan.

idd een fijne dag toegewenst vrijdag.

quote: fiepke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2006 22:52:37'));

ik ben dus vanaf het stoppen met de pil meteen aan de fz gegaan.
het is niet zo dat we hebben besloten om aan kinderen te beginnen vanwege zijn leeftijd, we zijn er gewoon klaar voor, dat had ook pas over 4 jaar of zo kunnen zijn, maar dat is niet zo, het is nu.
en het leeftijdsverschil is alleen in cijfers groot, want verder sluiten we perfect op elkaar aan.

idd een fijne dag toegewenst vrijdag.

nou we zijn ook pas net aan de gang he, dus niet dat het niet wil lukken, maar het is wel fijn om te weten dat als het even niet lekker gaat dat je er dan voor mekaar bent.
x

Terug
Bovenaan