jonge moeders

ja weltrusten coortje.

en fiepke ik moet zeggen na dat ik met de pilgestopt ben dat het nog vrij regelmatig weer terug kwam
ik was altijd wel iemand die ook tijdens dat ik de   pil slikte dan wel es twee dagen eerder of twee dagen later was.
dus ik heb er al weer een aantal ongi's op zitten.
kus en knuf

quote: jb23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2006 23:12:33'));

ja weltrusten coortje.

en fiepke ik moet zeggen na dat ik met de pilgestopt ben dat het nog vrij regelmatig weer terug kwam
ik was altijd wel iemand die ook tijdens dat ik de   pil slikte dan wel es twee dagen eerder of twee dagen later was.
dus ik heb er al weer een aantal ongi's op zitten.
kus en knuf

he, je was toch pas in maart gestopt met de pil?
of zag ik dat verkeerd,
ik weet het, ik houd er ook rekening mee dat het niet meteen gelijk zal gaan.
ik ben allang blij dat ik niet een aantal maanden op mijn eerste ongi heb hoeven wachten

trusten allemaal

wie bedoel je in maart gestopt fiepke??
ik was in maart gestopt.
en mijn ongi kwam vrij snel daarna weer gewoon opgang.
alleen met een beetje meer klachten.
en dat moet je dan soms verborgen weten te houden he.

ja weltrusten allemaal....

knuf en kus jb

quote: jb23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2006 23:18:46'));

wie bedoel je in maart gestopt fiepke??
ik was in maart gestopt.
en mijn ongi kwam vrij snel daarna weer gewoon opgang.
alleen met een beetje meer klachten.
en dat moet je dan soms verborgen weten te houden he.

ja weltrusten allemaal....

knuf en kus jb

ah ik snap het al, je was ook onregelmatig tijdens de pil.
nee ik niet, tijdens de pil kon ik de klok er gelijk op zetten.
wij hebben het voor onze vrienden stilgehouden dat we gestopt zijn, anders krijg je iedere keer:
en is het al zover, en daar hebben we geen zin in, mocht het nou echt lang duren, ja dan praten we er wel over, maar we zijn pas net begonnen dus....
nou nu ga ik echt haha
dit is zo verslavend, kan jullie gewoon niet missen.
tot morgen maar weer!

ja ik heb het alleen men beste vriendin verteld die is net zelf mama geworden! kun je af en toe toch ff er over hebben! en stiekum namen bedenken

Hallo,

Ik ben zelf 22 en mijn vriend is 25. Wij zijn in februari gestopt met de pil. Ik heb vorig jaar juli een miskraam gehad. Toen zijn we even een tijdje gestopt en nu proberen we het weer. Wij willen ook graag jong kinderen misschien komt het ook wel omdat we al 6,5 jaar samen zijn.

Jullie allemaal ook veel succes.

Patricia

Terug
Bovenaan