jonge moeders

ja her en der van je wel wat op de ze het aardig jong vinden.
maar daar tegen over staat ook dat veel mensen zeggen,stel je kiest voor een tweede,
wil je meestal niet gelijk achterelkaar en dat is ook wel mijn mening althans is mijn mening.
maar die reacties ken ik wel.......
is niet altijd leuk maarja moeten we eigenlijk bovenstaan...

kus en knuf jb

inderdaad.
ik denk dat je zelf wel weet of je er aan toe bent of niet, dat kunnen andere mensen niet voor je bepalen.
natuurlijk moet je er wel rekening mee houden dat je het kind een goed tehuis kan geven, want met liefde kun je geen huis bouwen en geen brood eten zeg ik altijd maar.
maar als je weet dat je het kunt redden, waarom niet?
wij hebben het al eerder een keer uitgesteld maar we zijn er nu bewust mee begonnen, en ik vind het wel fijn om te weten dat mijn vriend het net zo graag wil als ik.

als je er klaar voor bent ben je er klaar voor! super toch ik ook
hoop dat je snel gelukt hebt

daarom ik sta er ook boven, ik wil het graag en men vriend ook   nu hopen dat het niet super lang duurt

hi fiepke.

ja mensen kijken vaak verkkerd naar de leeftijd.
sorry was ook mijn fout.
je moet er aan beginnen als je e r beide kjlaar voor bent, mag leeftijd eigenlijks geen rol in spelen.
wij hebben het nu ook smane besloten en moet zeggen dat ik steeds meer de kriebels krijg, maar daarbij ook wel afentoe de zenuwen van hoe en wat, dus dan is soms zo'n forum wel makkelijk kan veel info afhalen.

kus en knuf

ja ik ben hier sinds het begin en kan echt mijn ei kwijt, ik zit nog in mijn ongi na de pil, dus niet die direct na het stoppen, maar die daarna, ik was 5 dagen overtijd en misselijk enz en had gevoelige borsten, dan is het wel fijn dat je hier terechtkan.
hebben jullie die eerste ongi al gehad?
nu heb ik het gevoel dat ik pas echt kan beginnen

ja was eind maart gestopt en ben vandaag pas weer voor het eerst ongesteld geworden, en nu heb ik zoiets van kom maar op! Tot nu had ik zoiets van wat is dit???

ja ik had ook echt wel een beetje hoop, vooral door die gevoelige borsten en de eerste uren was ik wel een beetje down, zo van: zie je wel dat ik niet moet hopen haha.
maar nu ben ik er weer klaar voor, ik kan niet wachten tot ik weer mag gaan klussen haha
en gewoon vol proberen te houden om de dag, want dat werkt het beste.
ik ga trouwens zo lekker slapen want morgen is het weer vroeg dag.
tot snel weer, als ik dalijk niet meer antwoord dan weet je waarom haha

welterusten

Terug
Bovenaan