jonge moeders

Hoi,
mamoetje, ik ben nog niet zwanger hoor. Hihi, zou willen dat het zo was.
Ja, als je moeder van de onderzoeken af weet, dan is zal ze het ergens wel weten, maar tussen weten dat je het wil of zwanger zijn, haha, zit nog verschil in.
Ik denk dat mijn moeder zeer zeker ook zal moeten slikken, maar ik denk dat ze het daarna wel leuk vind.

Zo, ik even naar ouders van me vriend nu.
Liefs.

Ik dacht ook niet dat je zwanger was hoor.. Maar dat van je broertje.. was dat nog gepland.. wel groot leeftijdsverschil dan.. xxxx mamoetje                

hoi,
hij was gepland, samen met haar nieuwe vriend.
Er zit bijna 17 jaar leeftijdsverschil in. Maar wel erg leuk.
Enkel jammer dat ik hem zo weinig zie, ik ben belgische en woon sinds jaar hier in nederland, provincie utrecht.
Zie hen 1 keer per maand, anderhalve maand.
Volgende week zie ik hen weer. :):):)
Kijk er nu alweer naar uit.

Tot straks misschien.

hoi,

mijn emailadres is bloemjes@live.nl
Dit is prive adres dus ben er niet altijd op te vinden. speciaal aangemaakt voor deze site.
Mijn vriend is 25, ik bijna 23. En zijn sinds 5,5jaar samen.

Liefs.

Hee bloem,

Ben ik weer.. pff.. de tank van de auto is lek onder de achterbank dus daar kwam die lucht vandaan dat andere ding wat we dachten dat kapot zou zijn kan nog wel ff mee..

Maar wel leuk dat leeftijdsverschil.. hopelijk wel een beetje naar je zin hier in nederland?
Ik heb je toegevoegd., dus zie je wel verschijnen.. ik heb dat met me gewone msn gedaan want ik had er ook 1 aangemaakt maar ben ik nooit..

xxx Mamoetje

Hoi,
Ja heb het best wel naar mn zin hier in nederland, maar ik denk dat dat nog beter word als we over paar weken weer verhuizen, in woning waar we nu nog paar weekjes zitten heb ik me afgelopen jaar niet thuis gevoeld. Meer gevoel eey leuk ben bij me vriend, maar dat was het dan ook.
Dus ik denk dat het in nieuwe huis helemaal super word, ik kijk er echt zo naar uit. Morgen gaan we nieuwe meubeltjes kopen

Erg veel zin in.

Tot morgen. liefs

hoi meiden
hier nog een jonge moeder
ik ben 20 en heb al 2 kindjes van bijna 4 en 2.5 jaar
maar wij gaan nu voor de 3e

ik kan alleen maar zeggen ja negatieve reacties komen er altijd wel maar de positieve moet je onthouden

heel veel suc6 meiden en ik zal voor jullie duimen

groetjes nijntje

hoi meiden

hier nog 1tje ik word in juni 21 jaar en zitten in ronde 2 voor ons eerste kindje.
ook ik heb heel lang moeten twijfelen over de tussen doordat er mensen in mijn omgeven helemaal niet leuk gaan reageren dat weet ik nu al.
ik heb hierdoor mijn ouders gepraat over hoe hun het zouden vinden dat we een kindje zou krijgen. hun schokken wel even maar was daarna erg positief. dus hun zijn er al een beetje op voor bereid. dit scheelt een hele hoop onzekerheid bij mij.
ik woon sinds december samen met mijn vriend en zijn nu 5 jaar bij elkaar.
mijn vriend staat er 200 % achter ik twijfel soms wel eens. maar ik ben altijd een twijfelaar geweest. ik zou nu zaterdag ongesteld moeten worden ( hoop het niet ) we zitten allebei nu zo in spanning. kan niet wachten tot zaterdag haha.
nou meiden veel succes met zwanger worden.
en laat alle negatieve dingen achter je en ga er voor.
als 1maal dat kindje op de wereld is zijn ze allemaal harstikke blij en trots op jullie hoor dat weet ik zeker.

veel liefs mir

Terug
Bovenaan