jonge moeders

Hoi,

Mir, ik weet net zoals jij dat er bij ons vast ook een aantal negatieve reacties zullen komen. Maar ja, daar doe je niets aan, wij weten dat we het willen dus gaan we er voor.

Meisje van 20, weet even je naam niet meer, sorry.
Weet je, ik heb echt erg veel bewondering voor meisjes/vrouwen die zo 'vroeg' zwanger worden. Je was 16 toen je eerste geboren werd? Ik heb echt zoveel bewondering voor jullie. Super hoor, kan er niets anders over zeggen.
Ik hoop dat het jullie snel gegund is om zwanger te worden van de derde.
Succes.

Liefs.

Hee meiden,

Na een drukke week lekker bijna weekend..

Ik ben blij dat ik wat aanspraak heb met nu echte jonge meidne.. Want ik denk dat dat toch iets anders is.. ivm reacties en zo.. Zit nu op me werk en hadden het toevallig ook net over bevallen en zwanger zijn en zo.. Toen zei mijn collega ik vind dat je pas later an kinderen moet beginnen want dat kun je ze gewoon geven wat ze verdienen zonder aan het geld te moeten denken enzo.. Je hebt ze dan veeel meer te bieden.. NOu ben ik eht dus helemaal mee oneens. En heb dat voorzichtig ook laten blijken maarja ider zijn mening..

Hoe is het met jullie.l Waar in jullie cyclussen zitten jullie?

xxx Mamoetje

Hoi,

Mamoetje, daar heb je echt helemaal gelijk in, vind het onzin dat als je ouder bent dat je dan niet naar het geld zou moeten kijken, dat is in alle gevallen anders, je hebt jonge stellen die goed verdienen en oudere stellen die goed verdienen.
je hebt jonge stellen die meer op het geld moeten letten, maar die je heb je zeker weten ook bij oudere stellen.
Hihi, toch niet te duidelijk geweest? dat ze doorhebben dat jullie zwanger proberen te worden
Geniet lekker van je weekend, na je drukke week.

ik zit op dag 7 van me cyclus, en weer lekker aan de klus, wel vroeg, maar ja, anders hihi gaat het lijken alsof je alleen wil vrijen om een reden. En trouwens, klussen is zowiezo leuk

Hee bloemetje,

Nee ben niet te duidelijk geweest..   we begonnen die discussie toen ik aankaarte dan een vriendin van die al een kind heeft (en nu weer een nieuwe vriend, onveilige seks) het dan eventueel laat weghalen mocht het mis gaan.. TOen begon zij erover dat jonge mensen dat ook niet moeten doen want.. nou de rest kennen jullie..

ik zit nu net na me eisprong.. wordt weer spannend dus..

xxxx Mamoetje

ps.. vanavond gelukkig wel makkelijk met vrienden lekker niets doen bij me beste vriendin.. wordt altijd lekker gedronken.. maar hun weten er allemaal vanaf dus daar hoef ik niet te liegfen..

x

hoi,
heerlijk niets te moeten verdoezelen vanavond,
fijne avond meid.

hoi mamoetje,
hoe was het avondje vrijdag? gezellige avond gehad?
liefs

Hallo Dames

Ik  wordt volgende maand 19 en ik weet even niet meer wat ik doen moet.
Ik heb een hele lieve vriend waar ik al 2 jaar een relatie mee heb maar ik heb een hele
erge gevoel naar een baby(kinderwens). Maar ik weet nou niet of het nou zo slim is
ik weet helemaal niet meer wat ik doen moet want kan er niet meer mee leven
met het gevoel ik sta op met aan baby te denken en ga er ook weer mee slapen.
Dan lijkt het leuk maar het houd je gewoon echt bezig.
En ik wil het ook gewoon zo graaaaaag! (En me vriend trouwens ook)
Maar ben bang voor de reacties etc want ik denk dat dat me echt tegen houdt.

Kan iemand me er wat over vertellen gesprek met me voeren en wat tips?
Zou ik heel fijn vinden.

Groetjes

Hoi mama 1989.

Wij kunnen je natuurlijk niet zeggen of je wel voor een baby moet gaan.
Dat kunnen alleen jij en je vriend bepalen.
Wat is jullie situatie, wonen jullie samen, werken jullie beide?
Dus kunnen jullie het financieel redden met een baby?

En wat betreft de reacties.
Als jullie zeker weten dat dit is wat jullie willen en jullie zeker weten dat jullie voor jullie kleine wondertje willen gaan. Wat houdt jullie dan tegen. Nare reacties kan je vast wel verwachten. Dat weet ik bij mezelf ook.
Maar als je jezelf er klaar voor voelt, en je vriend ook. Dan zou mij niets tegenhouden. Zoals ook het geval is bij mij en mn partner.
Ik wens je heel veel succes met het nemen van je beslissing.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. En ben ook benieuwd wat jullie beslissing word.

liefs

Terug
Bovenaan