hoi!
Ook ik ben niet zo heel erg jong maar ik weet wel wat je bedoelt. Ik ben 26 en heb een meisje van bijna 2 en een jongetje van 6 maanden. Ik herkende heel erg veel in hetverhaal van Ellen; veel mensen denken dat ik de oppas ben! Mijn kinderen zijn namelijk alletwee chocoladebruin met bijna zwarte ogen en ik ben harstikke blank, zelfs bleek. 1 keer toen ik mijn dochter kwam ophalen van de creche (vreselijke creche overigens, ze is er 1 maand naartoe gegaan en zijn daarna hard weggerent, maar da's weer een ander verhaal) vroeg de leidster 'eh...kan ik je helpen?' 'ik kom mijn dochter ophalen' 'ze keek verbaasd om haarheen en toen ik naar Lior liep zei ze 'Oh is DAT je dochter???' Koe!
Maar goed, nu vind ik het alleen maar heel erg leuk. Ik heb altijd jong kinderen gewild en gelukkgi had ik de mogelijkheid om ze inderdaad jong te krijgen. Straks zijn vele moeders in de 40 als ze de kids staan op te wachten bij de lagere school terwijl ik straks lekker ga stappen met de mijne! hahaha, bij wijze van spreken dan 😉 Ik vind het fantastisch, zou er persoonlijk echt niet aan moeten denken om op latere leeftijd kinderen te krijgen maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.Ik heb altijd gezegd 'ik wil er 3 voor mijn 30e'. Nu denk ik dat dat niet meer gaat lukken (zijn nogal getraumatiseerd door Milo (huilbaby) en van hoe zwaar het is als er nog geen anderhalf jaar tussenzit) , we zien wel hoe het loopt. Ik ben in ieder geval heel erg blij dat ik er dan al twee heb en dat ik die twee lieverds zo jong heb gekregen! Als mensen denken dat ik de oppas ben moet ik er eigenlijk allleen maar om lachen. Als we eens ergens komen zonder de kids en we zeggen dat we er twee hebben zie je ze echt kijken vol ongeloof, ik vind dat alleen maar een compliment! Ik heb een tattoo op mijn pols met de naam van mijn dochter, mensen denken vaak dat het de naam is van 'mijn vriendje', hahaha.
sorry het is een beetje een lang en onsamenhangend verhaal geworden, haha. Geniet er lekker van joh! Je bent zo oud als je je voelt en jonge moeders zijn vaak VEEL verantwoordelijker dan de oudere moeders beseffen.
liefs Stephanie