Jonge Moeders!!

Hallo Dames,

ik ben 25 jaar en ook bewust zwanger.
We wilden eerst volgend jaar stoppen maar mijn vent zei waarom nu niet, wij dacht nou zal wel even duren maar nee hoor binnen 3 maanden helemaal raak. ben nu 6 weken zwanger en vindt het heel bijzonder. Last van de bekende kwaaltjes op spugen na gelukkig ook heb ik een schildklier aandoening dus moet regelmatig bloed laten controleren. wij zijn erg benieuwd hoe de omgeving reageerd en zien het helemaal zitten.
ook wij hadden een lijstje
Groter huis (hebben we nu)
allebei leuke baan (hebben we nu)

Ik werk als Service Adviseur in een autobedrijf en merk wel dat ik minder kan hebben ook vooral van mijn klanten.

@micromuis
jaaaaa ikke is helemaal gelukkig.
en eerlijk gezegt verbaasde ik mijzelf ook hoor.
ik was er van overtuigd dat ik mijn keuze voor de rest van mijn leven had gemaakt.
niet dus. nu heeft beebie ook wel een errug prettige papa hihihi. ahum, ik hou me in. prrrrrrrrr

dames we zijn gewoon toppie.
toppie en zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
wordt gewoon blij van jullie blijheid, whahoe!!!

Hahahhaa Smoot!

Heerlijke gezellige anthousiasme! Ik vind het idee zo leuk om zwanger te zijn.............ben benieuwd hoe het voelt als het straks voelbaar gaat bewegen.......heb jij het al gevoeld?

@micromuis
joh ik wordt er snachts al wakker van. en dat met 23 weken. hij/zij is een persoon met een zeer eigen willetje
toppie al er in de buik al een duidelijk karakter is.

en jullie?? en jullie partner??
O ja, ik zag mijn navel ook bewegen. das maf zeg,

Goedemorgen meiden,

Wat leuk dat er zoveel meiden reageren!!!
Vannacht voor het eerst echt veel wakker geweest omdat onze baby steeds aan het bewegen was. En eigenlijk vond ik het nog niet eens erg.

Over de roze wolk.. ik heb nog steeds niet het idee dat ik op een roze wolk zit, misschien straks achteraf, maar idd, je bent anders, je voelt je anders, je kan minder en die hormonen.. pff.. kan wel janken om niks. Niet echt voordelen dus!

Verder heb ik tot nu toe ook wel een makkelijke zwangerschap, niet echt misselijk geweest, kan nog gewoon slapen. Ben alleen moe en futloos.

Ik ben nu 31 weken, en het is echt geweldig dat je 's avonds op de bank zit je buik op en neer zit gaan, of een bult in je zij van een voetje ziet.
En geloof me, als je het straks voelt bewegen denk je echt wta een kracht, want het gaat soms echt hard!!

Ik ben 23 en heb een zoontje van een half jaar, was bij ons ook gepland, maar wel nadat we bepaalde dingen op orde hadde zoals:
allbei vast contract
huis
spaargeld...
nu voor mn gevoel klaar voor de 2e;)

hallo allemaal,

Hier nog een jonge moeder. Ik ben 23 en 16 weken zwanger. Het is altijd al mijn droom geweest om jong moeder te worden. afgelopen mei zijn wij getrouwd en aankomende mei krijgen wij een baby. De timing kan niet beter.

Ik ben heel erg misselijk geweest de eerst 14 weken. Ik gaf echt 3 keer per dag over. echt niet leuk meer. Gelukkig is dat tijdperk eindelijk voorbij. Als het goed is ga ik binnekort de baby voelen schoppen. ben erg benieuwd hoe dat voelt. ik heb er zin in!

ik vind het het een gek idee dat ik over een paar maanden moeder ben. Ik werk al 6 jaar op een kinderdagverblijf dus ik heb de hele dag baby's om mij heen. Maar een eigen baby lijkt me toch wel heel gek. ben zo benieuwd hoe de baby er uit ziet!

groetjes mij

Niet geweten dat het hier zo druk zou worden hahaha... Ik zal van te voren even vertellen dat ik VRESELIJK SLECHT ben met namen en welk verhaal van wie komt dus let ff op of je je aangesproken voelt hahahaha

Zwanger zijn is ook helemaal niet leuk!! Ik kijk zooo uit naar de baby! Geen kraakpand meer zijn! Niet meer heet/koud/heet/koud! Niet meer in de supermarkt moeten niezen en dan in je broek piesen... Pffff dat zijn toch geen leuke dingen? Dat hadden de vrouwen in mijn omgeving mij niet verteld hoor over zwanger zijn!! Maar indd... Bijzonder is een veel passender woord...

Kijken jullie alweer uit naar een lekkere stapavond met een borreltje erbij??? Ik dus eeeeecht wel he!

Ik moet wel zeggen dat hoe hard ik ook uitkijk naar de bevalling.... Ik vind het nog steeds een beetje ongeloofwaardig... Ik zie mezelf nog steeds niet achter dekinderwagen lopen (hoef nog maar 7 weken..) en heb nog niet echt een verantwoordelijkheidsgevoel a la mama gekregen!

Terug
Bovenaan