Jongegezinnenbeurs....

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Gaan we nog met zijn allen naar de beurs toe? Misschien is het handig
(ik weet het is nog vroeg) om alvast te kijken wie wanneer kan.

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Volgens mij was er al een datum afgesproken. Ik heb al een tijd vrijdag 31 oktober in de agenda staan. Maar hoe dan ook, wij gaan mee.

groetjes Linda

Hoi Ik heb ook de 31e in mijn agenda staan, heb alleen nog geen kaarten besteld, maar als we dit gaan doen, moeten we even een centraal punt afspreken met z'n allen! Ik ben volgende week in de Jaarbeurs aan het werk, ik zal eens even kijken wat misschien een handig punt is!

Groetjes
Angel

JAAAAAAAAAAAAAA ik wil ook meeeeeee!!!!

De 31ste zal ik eens vastleggen. Waar kan ik kaarten kopen trouwens, of is dat via de site hier?

XX Saskia
mv Rik 04-07-07

dag allemaal.
ik kon helaas niet mee maar ik wil jullie veel plezier wensen.
en even een "tip" als je een pas hebt (jg pas) kan je via de site 2 kaartjes voor de rpijs van 1 bestellen...

veel plezier...

LEUK LEUK LEUK

En vanaf 1 oktober ben ik op vrijdag vrij dus ik ga ook mee!
Ik denk trouwens dat het misschien in mijn vakantie definitief is afgesproken en dat ik het daarom niet weet.
Maar 31 oktober zet ik in mijn agenda.

Ik heb trouwens geen jg pas, maar ik ga wel vooraf via de site bestellen, scheelt ook weer een paar euro.

groetjes Maris

ps Kindjes mee neem ik aan? Wel erg leuk

Hoi,

Ik zit er over te denken om ook te gaan. Dan zou ik wel met de trein komen, want zo'n eind met de auto zie ik in mijn eentje niet zitten......
Ergens vind ik het ook wel spannend om met jullie allemaal af te spreken. Gek hè?!?
Ik ga kijken of ik het rond ga krijgen (ik moet dan iets voor mijn dochter regelen, want die moet die dag gewoon naar school) en dan laat ik het nog weten.

Even iets anders. Ik heb een jongegezinnenpas. Ik kan dus nu twee kaarten voor de prijs van 1 bestellen. Iemand anders nog interesse in die kaart?

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Ik heb wel interesse om een goedkoper kaartje te kopen en zo de kosten te delen!

groetjes Maris

ps ik vind het wel spannend om iedereen in het echt te zien, lijkt me heel gek, maar ook heel erg leuk!

Terug
Bovenaan