Jongegezinnenbeurs....

Hoi Saskia,

Ik wilde dus alleen maar zeggen dat de kortingscode 0414 is. Volgens mij kan iedereen gewoon 2 voor de prijs van 1 bestellen als je die code maar hebt. Dus dames bij deze.

groetjes Linda

Hallo allemaal,

Ik heb net 2 kaartjes voor de prijs van 1 besteld. Ze kosten € 17.40 voor 2 kaarten. Wie heeft er interesse in mijn 2e kaart voor de helft van de prijs?

groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik heb daar wel interesse in! Zal ik je even op Hyves mailen hoe we dit gaan doen?

groetjes
Angel

Hoi Angel,

ik neem aan dat je interesse hebt in het tweede kaartje? Wat mij betreft mag je gewoon het geld mee nemen die dag hoor, dan maken we het daar wel in orde

groetjes Linda

Hoi Linda,

ik had late dienst gisteren dus geen computer gezien, maar ik vind het prima hoor, dan zie ik je de 31e gewoon bij de Jaarbeurs, we moeten nog maar even een plek afspreken dan!

Groetjes
Angel

hoi
ohhh wat jammer dat ik niet kan komen,had jullie wel eens in levende lijve willen ontmoeten.leuk maar ook erg spannend.

gr petra

Hoi,
ik had ook al de 31e in mn agenda staan, maar nu moet ik inene weer werken, maar misschien kan ik wel een dag ruilen.
Ik vind het ook wel spannend om iedereen in het echt te zien!
Hoe laat spreken we dan eigenlijk af, is dat al bekend?
Groetjes van Sonja

Hoi meiden,

Ik had het echt ontzettend gezellig gevonden om jullie te ontmoeten maar ik had al heel lang geleden met mijn man en schoonmoeder afgesproken om donderdag te gaan. Mijn man heeft al vrij genomen en mijn schoonmoeder kan niet op vrijdag want dat past ze 's middags op mijn neefje. Helaas dus ik ga al maar op donderdag. Iedereen veel plezier en voor diegene die op donderdag gaan ik wil best iets afspreken.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan