Jongegezinnenbeurs....

Hoi dames,

Ik vind het ook wel leuk om elkaar in het echt te ontmoeten en uiteraard nemen we de kleintjes mee!! Ik zal zaterdag even kijken voor een goede verzamelplaats!

Groetjes
Angel

lijkt me leuk om jullie allemaal te zien die vrijdag, maar ik moet eerst even kijken of ik het met mijn werk kan regelen.
Ik hoop van wel dus wellicht tot dan! Ik hou de site wel in de gaten voor waar en hoe laat we gaan afspreken.

Tamar

Allemaal heel spannend en leuk om jullie te zien!!!
Marissa en ik gaan vanaf Eindhoven met de trein. Over Den Bosch naar Utrecht. Ik heb een kortingskaart en mag nog andere mensen meenemen die dan ook 40 procent korting krijgen op hun treinkaartje. Dus als je interesse hebt laat het dan maar even weten

Hoi hoi,

Even een vraagje hoor!!

Maar nu wilde ik dus kaarten via de site bestellen en iedereen zegt dat ik met mijn pas 2 kaartjes voor de prijs van 1 kan nemen, maar als ik dat aanvink en alles invul vraagt ie toch om de kortingscode???? Die heb ik niet gehad?? Hoe werkt dit??

X Saskia
mv Rik 04/07/07

Ik rijd trouwens met de auto en er is nog plek hoor, dus als je op de route van Etten/leur naar Utrecht woont wil ik best iemand oppikken!!

Hoi saskia,

Voor zover ik weet krijg je een mailtje, in dat mailtje staat de kortingscode. Maar misschien heeft iemand anders hem nog voor je?

groetjes Linda

Hoi Dames,

Ik ga ook met de trein, vanuit Den Haag, ik kan 3 mensen met korting mee nemen op dat traject, dus wie mee wil op dat traject laat het me maar weten!

Groetjes
Angel

quote: saskiaenmaik reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-09-2008 14:38:42'));

Hoi hoi,

Even een vraagje hoor!!

Maar nu wilde ik dus kaarten via de site bestellen en iedereen zegt dat ik met mijn pas 2 kaartjes voor de prijs van 1 kan nemen, maar als ik dat aanvink en alles invul vraagt ie toch om de kortingscode???? Die heb ik niet gehad?? Hoe werkt dit??

X Saskia
mv Rik 04/07/07

Ik rijd trouwens met de auto en er is nog plek hoor, dus als je op de route van Etten/leur naar Utrecht woont wil ik best iemand oppikken!!

Terug
Bovenaan