jongen.. meisje... wie wil weten wat het wordt??

Hoi!
Wij willen het héél graag weten, zooo nieuwsgierig!
Hoewel ik helemaal niet alles blauw of roze wil hebben merk ik toch dat ik bij alle spullen en kleertjes enz.  denk 'heel mooi, maar  eigenlijk wel vooral voor een jongen/meisje'.
Gericht shoppen, dat willen we!

Nog een pluspunt: die naam.. 1 vinden we echt al moeilijk zat, laat staan dat we er 2 zouden moeten bedenken.

We hebben besloten het meteen aan iedereen te vertellen. Onszelf (lees: mijn vriend :) ) kennende praten we toch onze mond voorbij, dus dan kunnen we het maar beter gewoon vertellen. En volgens mij is dat hardstikke leuk om te delen met anderen.

Dus: laat maar komen! Nog 4 nachtjes slapen..

xx Floppie

Ik reageer helemaal niet zo vaak, maar lees wel altijd mee op de site.
Vandaag ben ik 20 weken zwanger en aanstaande donderdag heb ik de 20 weken echo.
Bij onze dochter wisten we niet wat we kregen, dat ik spontaan zwanger was geworden was al bijzonder genoeg.
Ook nu zijn we weer op het nippertje spontaan zwanger geworden en willen we weer niet weten wat het wordt.
Bij de eerste hoopte mijn vriend op een dochter en maakte het mij helemaal niks uit. Nu is het omgekeerd, ik hoop op een tweede dochter, maar voor mijn vriend maakt het helemaal niet uit.
Voor een dochter zijn we er ook al helemaal uit qua namen, maar voor een jongen wil het nog niet helemaal lukken. We zitten daarbij niet helemaal op 1 lijn.
Verder is het voor de kleertjes ook erg makkelijk als het een meisje is, want de uitgerekende datum is 1 dag voor de 2e verjaardag van onze dochter.

Ik weet zeker dat ik aanstaande donderdag het nog steeds niet wil weten. Wel zou ik willen weten hoe het er op een echo uitziet. Ik ga dan ook een envelop meenemen en vragen of ze een foto van het geslacht in die envelop wil doen en dicht wilt plakken. Dan kunnen we deze na de bevalling bekijken en kijken of we het herkennen. Een vriendin heeft dit ook laten doen, ik vond het een goed idee.

Groeten Kaatjeknuffel

Terug
Bovenaan