Jongen of meisje???

Was even benieuwd of jullie ook een idee hebben wat het gaat worden???
Bij mijn zoontje wist ik zeker dat het een jongen werd, we hadden al een jongensnaam, en ik wist geen meisjesnaam.En ja hoor, we hadden toen een pretecho laten maken(toen was er nog geen 20weken echo)en het werd idd een jongen!
Heb nu echt geen idee!Heb voor beide al een naam in mijn hoofd, hoe zit dat met jullie???

liefs Anies(11w5d)

Hoi hoi,

Ik herken het gevoel. We hebben nu een zoontje van 1,5 jaar. Bij hem had ik ook het gevoel dat het een jongetje werd. Nu ben ik dus weer in verwachting en heb helemaal niet het gevoel wat het gaat worden. De Chineese kalender zegd toch weer een jongetje. Ben benieuwd. Zolang het maar gezond is vind ik alles best!

We zijn al wel uit de namen. Tja...kan ze ook wel zeggen, want we kennen elkaar toch niet
Jongen: Dirk-Jan en we noemen hem Rik
Meisje: Elisabeth en we noemen haar dan Lieke

Zelf ben ik niet zo echt van het vernoemen, maar man lief wel.
Ons eerste zoontje heet Kornelis en we noemen hem Koen

Liefs Jo

Ik denk dat ik weer een jongetje krijg. Heb al een zoontje. Voel me namelijk ongeveer hetzelfde als de eerste zwangerschap. Behalve de misselijkheid, dat was bij de eerste lang zo erg niet. Maar dat schijnt te kunnen komen omdat je lijf het hormoon herkent en er nu nog heftiger op gaat reageren.

De eerste keer dacht ik ook dat het een   jongen was, en het klopte!
Volgens mij kloppen de moedergevoelens over het algemeen wel aardig.

Die Chineze kalender die je hebt was bij mij helemaal fout! Dan liever maar afgaan op de de intuïtie

hoi dames

ol zelf heb niet echt een gevoel of het een jongetje of meisje word maar met mijn zoontje had ik ook idd via de chinese horoscoop berekent en dat klopte idd dat hij een jongetje zou worden
heb zojuist weer even berekent en daar komt ook weer een jongetje uit ben benieuwd

groetjes sabrina

Hoi hoi,

Tja, ik was bij de eerste er heilig van overtuigd dat het een jongetje was. Maar toen ze op mijn buik lag, was het toch echt een meisje!
Ik weet nu dus dat het gewoon 50% kans is.
Was deze week bij een goede vriendin en die zei ineens tijdens de soep: Het wordt een jongen!!! Dus ach, wie zal het zeggen?
De namen zijn we al uit, maar ik hou ze nog wel even geheim. De jongensnaam staat nog van de vorige keer en voor een meisje zijn we er ook wel weer redelijk uit.
We willen het trouwens tijdens de 20 weken echo ook niet weten, vind het gewoon een leuke verrassing.

Groetjes Hanneke

Ha,

Bij de eerste had ik geen idee en het werd een meisje. Dit wisten  we dankzij de pretecho al. Bij de tweede dacht ik een jongen, maar de 20-wkn echo en pretecho gaven toch duidelijk aan een meisje. Nu heb ik geen idee, maar ik kan me niet voorstellen dat het iets anders is dan een meisje!
Wij zouden het ook wel leuk vinden: 3 grietjes dicht op elkaar. Aan de andere kant zijn we ook - al voor deze zwangerschap - steeds meer gaan wennen aan het idee dat het ook wel een jongen zou kunnen zijn.
De jongensnamen zijn nog steeds hetzelfde als bij de oudste en de meisjesnamen weten we al sinds augustus vorig jaar. Die houd ik wel nog voor me. Alle drie zullen ze wel heel anders heten.
Nu gaan we ook weer pretecho laten doen. Dit naast de 20-wkn echo. Enerzijds omdat dit kind dan later ook een dvd heeft. Anderzijds ben ik wel heel nieuwsgierig hoe met name mijn oudste daarop zal reageren.

Doeg,
Tamar

Hoi dames.

Ik was bij mijn 1e ook ervan overtuigt dat het een jongen zou worden maar eenmaal geboren was het echt een meid hoor. Moest de 1e paar minuten  ff slikken eerlijk gezegt maar ben apentrots op mijn meid.
Bij de 2e had ik weer het gevoel dat het een jongentje zou zijn.  Tijdens de 20 weken echo   toch gevraagd wat het was omdat ik veelste te nieuwsgierig was en ja hoor een jongen.
Nu denk ik juist dat het een meid wordt, dat wordt lang wachten wat wij willen het allebei weer niet weten deze keer. We hebben toch al een jongen en een meid dus alles is welkom.

Grt Jacy

ik heb al 2jongens, en voel me nu heel anders dan de andere 2 zwangerschappen, maar toch denk ik dat ik nog een zoontje erbij krijg haha maar dat weet ik 10juni wat mn frummeltje gaat worden dan ben ik 16weken..

Liefs,
Manuela 8weken & 4dagen

Terug
Bovenaan