Jongen of meisje???

Ik heb ook heel sterk een gevoel voor een jongen...terwijl iedereen om mijn heen zegt, een meisje...achja het blijft natuurlijk 50/50, maar wel grappig dat je zelf zo'n sterk gevoel kan hebben...en uhh ik vond op de echo ook dat ie er al eens jongetje uitziet hoor, hihi.... mijn vriend ziet dat dan weer niet...hahaha...gelukkig nog iemand die nuchter blijft hier in huis

hallo allemaal

ik heb al een zoontje van 16 maanden en heb een hele andere zwangerschap echt compleet anders. gister heb ik een echo gehad en ondanks dat ze het nog niet 100 procent kon garanderen lijkt er toch weer een piemeltje te zitten, even afwachten dus.

Bij mijn eerste had ik echt geen flauw idee. Vond wel de jongens naam heel lastig terwijl we de meiden naam al lang hadden. En het werd een meid!
Nu heb ik toch wel een beetje voorgevoel voor een jongen, maar zou niet weten waarom. Zou net zo blij zijn met een meid. De namen  zijn we gelukkig wel al uit, vind ik toch wel een lekker gevoel.

Stiekem ben ik wel erg benieuwd wat het gaat worden (meer dan bij de eerste), maar we hebben toch  besloten dat we het niet willen weten.

groetjes Marieke  

Terug
Bovenaan