Jongensnaam

<p dir="ltr"><span style="font-size: 16px;"><span style="color: #000000;">Hallo allemaal, </span></span></p><p dir="ltr"><span style="font-size: 16px;"><span style="color: #000000;">Wat voor associatie hebben jullie met de naam Leroy? </span></span></p><p dir="ltr"><span style="font-size: 16px;"><span style="color: #000000;">Wij verwachten ons 2e kindje en ik heb volgens mij alle gangbare namen wel gezien, maar er zijn helaas weinig namen die blijven hangen. </span></span></p>

Hoi. 
Zeer herkenbaar probleem. Dat hadden wij ook bij de 2e. Uiteindelijk een naam gevonden die in NL maar 400x voorkomt.
Leroy vind ik persoonlijk een leuke naam. Ik ken niemand die zo heet, en houd wel van engelse namen.
Onze boys heten Liam en Neal

Succes met het kiezen van een naam!

[quote quote=10519600]Leuk! Roy vind ik ook leuk ☺️[/quote]
Roy is afgekort door vriendlief.
En we vinden namen met 2 lettergrepen leuker. 
En Leroy kan ik afkorten naar Roy ?

De oudste heet trouwens aa.ron die naam komt ook niet mega vaak voor ??

Miss niet het antwoord wat je wil horen maar ik vind Leroy beetje tokkie.
Aaron vind ik een nette naam en vind daar zelf persoonlijk een naam zoals Leroy niet bij passen

[quote quote=10519614]Miss niet het antwoord wat je wil horen maar ik vind Leroy beetje tokkie. Aaron vind ik een nette naam en vind daar zelf persoonlijk een naam zoals Leroy niet bij passen[/quote]
Zelfde gedachte die ik had.

[quote quote=10519614]Miss niet het antwoord wat je wil horen maar ik vind Leroy beetje tokkie. Aaron vind ik een nette naam en vind daar zelf persoonlijk een naam zoals Leroy niet bij passen[/quote]
Geen probleem hoor! Ik vroeg om meningen ?
Ik vind het daarom ook lastig. Want hier in het noorden kom je Leroy vaker tegen als hockey naam dus wat bekakte zeg maar.  En dat zijn wij absoluut niet.  Ook geen tokkies trouwens ??
Daarom vind ik het ook zo lastig.  

Thomas blijft ook hangen, alleen is Thomas een naam wat vaak voorkomt.  En ik denk dan vaak aan de uitspraak van m'n moeder ongelovige Thomas,  of aan Thomas de trein??

Ik sluit mij eigenlijk ook aan bij bovenstaande. In mijn ogen is Aaron een heel nette naam én Leroy eerder het tegenovergestelde ?.

Aaron en Thomas vind ik heel leuk klinken!!

Heel veel succes, altijd lastig!

Terug
Bovenaan