Jongensnaam

[quote quote=10519630]Ik vind Thomas ook leuk. Ik ken een Thomas en heb niet de associatie met een trein of ongelovig ☺️[/quote]
Ongelovige Thomas is een uitspraak hier , als iemand iets zegt en je gelooft het niet word dat gezegd wat ben je een ongelovige Thomas. ??
Net als joost mag het weten of harry de beuker etc.
En vroeger was Thomas het stoomlocomotief op tv ?

Haha ja daar was ik ook bang voor! Maar we hebben hem toch Thomas genoemd en tot nu toe heeft niemand, en wij zelf ook niet, deze associaties ermee hoor!

[quote quote=10519653]Ik ben het wel eens met wat hierboven genoemd wordt. Vind de combinatie ook niet zo mooi bij elkaar. Aaron & Boaz is wat er meteen in me op komt. ??[/quote]
Boaz is niet het type naam wat wij zoeken/ leuk vinden ?.
En we zoeken ook geen bijbelse naam. Dat aaron dat is, kwam ik pas later achter. 
Thomas is dan toevallig ook weer bijbels?,  maar daar zijn we niet specifiek naar opzoek. ?

[quote quote=10519652]Haha ja daar was ik ook bang voor! Maar we hebben hem toch Thomas genoemd en tot nu toe heeft niemand, en wij zelf ook niet, deze associaties ermee hoor![/quote]
Gelukkig! ?

Vind het wel "jammer " dat aaron zeer weinig word gegeven ten opzichte van Thomas,  aaron ongeveer 145x  en Thomas over de 350x 

En dan helpen de hormonen ook helemaal niet mee ??

[quote quote=10519642]
Ongelovige Thomas is een uitspraak hier , als iemand iets zegt en je gelooft het niet word dat gezegd wat ben je een ongelovige Thomas. ??
Net als joost mag het weten of harry de beuker etc.
En vroeger was Thomas het stoomlocomotief op tv ?[/quote]Ja dat weet ik ? maar ik denk daar niet direct aan bij het horen van de naam ☺️

Terug
Bovenaan