Jongensnaam

[quote quote=10519867]Brent, Hanno, Roan, Alwin, Dion??? Ik vind overigens Aaron en Leroy wel leuk passen ?[/quote]
Nee helaas ook niet onze namen. Toch bedankt ?

[quote quote=10519864]Ik vind Thomas echt een leuke naam. Ook icm de ongelovige, dat wordt een keer gezegd en daarna niet meer lijkt mij. Leroy is hier ook wel wat meer een tokkienaam en daarbij vind ik Aaron dat weer wat netjes. Aaron en Wessel dan? Of Aaron en Lucas (al komt die ook weer meer voor) of Aaron en Thijme(n). Succes[/quote]
Lucas ook over nagedacht,  maar die is al vergeven.

Wensen en thijmen zijn helaas ook niet echt onze smaak.?

Namen die hier genoemd zijn maar afgevallen zijn

Daan
Nick
Julian
Nathan
Milan
Ruben
Melvin
Wesley
Kevin
Ramon
Maikel
Sander
Hugo
Lucas

Als alleen Leroy jullie smaak is zou ik er gewoon voor gaan. Uiteindelijk maakt het ook niet uit wat anderen ervan vinden toch?

Het blijft lastig denk.
Wij zijn met 34 weken nog geswitched van namen, ik had toen net de naam op het geboortebord geverfd. 
Ik weet niet hoever je bent, anders heb he nog even.
Ons lijstje stonden nog: logan, charlie (was de eerst gekozen naam) en riley

[quote quote=10519927]Het blijft lastig denk. Wij zijn met 34 weken nog geswitched van namen, ik had toen net de naam op het geboortebord geverfd. Ik weet niet hoever je bent, anders heb he nog even. Ons lijstje stonden nog: logan, charlie (was de eerst gekozen naam) en riley[/quote]

Ik ben 27 week dus hebben nog even. Maar het blijft lastig. Heb helaas bij geen enkele naam nog het : ja dat is de naam gevoel ?

Of we onthouden de 2 namen en als we zijn bevallen kijken we wel welke naam, hebben we bij onze zoon ook gedaan. Wist ik het ook nog niet. En toen ik was bevallen vroegen ze hoe heet hij. En toen had hij nog geen naam ?? na een half uur wist ik het zeker toen. 

Terug
Bovenaan